واریز تا یک‌میلیون تومان به حساب مددجویان سیل‌زده بهزیستی/ جزییات

    کد خبر :675245

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از ‌واریز کمک هزینه‌ای از سوی سازمان بهزیستی به حساب مددجویان مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

احمدرضا شجیعی با بیان اینکه امروز مبلغی به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل واریز می‌شود، گفت: این مبلغ براساس بعد خانوار به حساب حدودا ۱۰ هزار خانوار مناطق سیل زده واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت این کمک هزینه حدود ۶.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: براین اساس خانواده یک نفره ۳۵۰ هزار تومان و خانواده ۵ نفره یک میلیون و هفتاد هزار تومان دریافت خواهند کرد که این مبلغ بر اساس بعد خانوار افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در مجموع منزل ۶۸۶ مددجو به طور کامل تخریب شده است تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان ۴۳۴ منزل مددجو به طور کامل تخریب شده است. ٢١٧٠ مورد نیز تخریب بخشی از منزل مددجویان و ۱۲۵۶ مورد نیز از بین رفتن کامل وسایل زندگی آنان گزارش شده است.

به گزارش ایسنا و به گفته شجیعی در استان کرمان نیز منزل ۱۷ مددجو به طور کامل تخریب شده و ۹۷۲ مورد نیز تخریب بخشی از منزل و ۳۵۳ مورد نیز از بین رفتن کامل وسایل زندگی گزارش شده است.

وی همچنین گفت که در استان هرمزگان نیز منزل ۲۳۵ مددجو به طور کامل تخریب شده و بخشی از ۶۸۷ مورد از منازل مددجویان تخریب شده و وسایل زندگی ۳۲۳ مددجو نیز به طور کامل از بین رفته است.

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور در پایان تاکید کرد: آمار و اطلاعات مددجویان آسیب دیده همچنان در حال جمع آوری است و اطلاعات مذکور هنوز نهایی نشده‌اند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امیدوار گفت:

    به نظر شما با یک میلیون چه کار می شه کرد؟!

دیدگاهتان را بنویسید