حضور بهترین تولیدکنندگان داخلی صنعت کفش در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

    کد خبر :675168

رئیس اتاق اصناف تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران(ایران مال) در حال برگزاریست، گفت: به دلیل استقبال مردم از دوره نخست این رویداد، دوره دوم آن در بازه زمانی شش ماهه، با افزایش قابل توجه مشارکت‌کنندگان روبرو شده است.

قاسم نوده فراهانی با تأکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های مشابه افزود: می‌بایست چنین نمایشگاه‌هایی که هدف آن حمایت از تولیدکنندگان داخلی است به دفعات برگزار شود تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: شاید برخی از مردم تمایل بیشتری برای خرید کالای‌های خارجی داشته باشند که نتیجه عدم آگاهی آنها از کیفیت کالاهای تولید داخل است و چنین نمایشگاهی باعث شناساندن به روزترین کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان خواهد شد.

همچنین معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور صورت گرفته است، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نشان دهنده اقتصاد مقاومتی است .
به اعتقاد وی؛ نمایش کالاهای صد در صد ایرانی اراده و عزم ملی را نشان می‌دهد که با وجود محدودیت‌های اعمال شده تولیدکنندگان وطنی توانسته‌اند بدون وابستگی روی پای خود بایستند.

جمشید تقی زاده با اشاره به این مطلب که محصولات عرضه شده در نمایشگاه کفش، کیف و کالاهای ورزشی ایران مال کاملا رقابتی با محصولات خارجی است تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه قبل از مسابقات المپیک و پارالمپیک که سال آینده برگزار می‌شود این فرصت را در اختیار جامعه ورزشی قرار خواهد داد که بتوانند از کالاهای تولید داخل حمایت کنند.

جمشید تقی زاده در پایان عنوان کرد: خوشبختانه امروز بهترین تولیدکنندگان کشور در مرکز نمایشگاهی ایران مال حضور دارند و امیدوارم تا سه سال آینده این تولیدکنندگان صادرات قابل توجهی به کشورهای خارجی داشته باشند.

دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه درمرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) در حال برگزاری است
این نمایشگاه از روز بیست و پنجم تا بیست و هشتم دی ماه دایر و همه روزه از ساعت 14 تا 22 پذیرای علاقمندان خواهد بود .

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید