فروش اقساطی ایران خودرو؛ ۴۳ میلیون زیر قیمت بازار!

    کد خبر :674623

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح پنج‌شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۶ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد:

اختلاف قیمت ۴۳ میلیون با بازار

پژو پارس با موتور TU۵ که با کد ۱۹ هم شناخته می‌شود، در بازار ۱۲۸ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت مصوب این محصول در طرح‌های فروش ایران خودرو حدود ۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که ۴۳ میلیون کمتر از نرخ بازار است. پژو ۴۰۵ اس ال ایکس هم در طرح فروش ایران خودرو حدود ۶۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد این در حالی است که قیمت این خورو در بازار ۹۵ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۲۷ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط : امروز فروش اقساطی ایران خودرو؛ ۴۳ میلیون ارزان‌تر از بازار!

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلتر‌های را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

“مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود. ”

کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۶

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید