تعمیر سقف خراب یک مرکز درمانی بالای سر بیماران/ توضیح رییس مرکز

    کد خبر :674581

در روزهای اخیر مراجعان دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی با تصویر سقف کاذب باز شده مملو از سیم‌های برق و در دست تعمیر طبقه دوم این ساختمان روبرو می‌شوند و نگران ایمنی خود برای حضور در راهروها هستند.

دکتر عبدالکریم چوب ساز مدیر دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی درباره وضعیت ساخت و ساز در این دی کلینیک که موجب نگرانی برخی مراجعین شده بود ارائه و اظهار کرد: ساختمان دی کلینیک ابوریحان قدیمی و دارای قدمت ۵۰ ساله است. اخیرا برای اصلاح سیستم برق و تاسیسات که زیرسقف‌های کاذب طبقه دوم قرار دارد اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: ساخت و سازی در حال انجام نیست،‌ بلکه سقف کاذب قدیمی برداشته شده تا بتوانیم تاسیسات را اصلاح و بروزرسانی کرده و سیستم تهویه خوبی تعبیه کنیم.

 

مدیر دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ارائه خدمات به بیماران تعطیل و با وقفه مواجه نشده است گفت: فشار مضاعفی به پرسنل وارد شده تا تعمیرات در خارج از ساعت کاری درمانگاه انجام شود. بنابراین در ساعت مراجعه بیماران، هیچ گونه عملیاتی صورت نمی‌گیرد.

 

به گزارش ایسنا ،چوب‌ساز ادامه داد: این اقدام، هیچ گونه خطر و ضرری برای مراجعان ندارد، با ایمنی کامل انجام و در نهایت بهبود ایمنی را به دنبال خواهد داشت. تلاش ما این است که این عملیات حداکثر طی یک ماه به اتمام برسد. ضمن آنکه اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق معاینات و بخش، قبلا بازسازی شده‌اند و اکنون این کار تنها در راهروهای ورودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما فراهم کردن فضایی در شان بیمه‌شدگان است گفت: مراجعان هیچ گونه نگرانی به هنگام مراجعه نداشته باشند. این عملیات به زودی به اتمام می‌رسد و تغییرات اساسی در تهویه بخش و ارتقای سیستم ایمنی انجام خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید