اعزام تیم ملی فوتبال پنج نفره به جام جهانی کوچک منتفی شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۹:۱۶
    کد خبر :673228

تیم ملی فوتبال پنج نفره به دلیل بلاتکلیفی در اعزام به بازی‌های پارالمپیک فرصت حضور در جام جهانی کوچک را از دست داد.

حضور در جام جهانی کوچک یکی از برنامه هایی بود که کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره پس از پارالمپیکی شدن این تیم و به منظور آماده سازی حضور در توکیو اعزام به آن را در دستور کار قرار داد.

سومین دوره جام جهانی فوتبال پنج نفره کوچک اسفندماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود. برگزارکنندگان این رقابت ها دعوتنامه حضور در آن را برای ایران به عنوان یکی از هشت تیم حاضر در پارالمپیک توکیو ارسال کرده بود.

به گزارش مهر،تا به امروز اما از طرف فدراسیون نابینایان و کم بینایان پاسخ شفافی به دعوتنامه ارسالی از ژاپن داده نشده در حالیکه فرصت تعیین شده برای اعلام آمادگی حضور در جام جهانی کوپک هم تمام شده است. بدین ترتیب حضور تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در این دوره مسابقات منتفی شده است.

جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره این خبر را تایید کرد.

بی پاسخ گذاشتن دعوتنامه دریافتی از ژاپن برای حضور در جام جهانی کوچک به دلیل بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو است.

مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان بعد از کسب سهمیه توسط تیم ملی فوتبال پنج نفره نسبت به اعزام قطعی این تیم به توکیو از کمیته ملی پارالمپیک استعلام کرده اند اما هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

کمیته ملی پارالمپیک تاکید دارد که کسب سهمیه ملاکی بر اعزامِ قطعی به پارالمپیک توکیو نیست. این کمیته با تاکید بر اعزام کیفی، شانس کسب مدال در توکیو را یکی از ملاک های اصلی برای اعزام قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید