به دنبال حادثه ای در شرق تهران؛

یک منزل مسکونی در آتش سوخت/مصدومیت یک آتش‌نشان

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵
    کد خبر :673132

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در ساختمان سه طبقه واقع در تهرانپارس با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار شد.

بهمن رضائی نیا افسر آماده منطقه ۳ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در پی اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی سه طبقه توسط همسایگان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۹۲ و ۵۷ و گروه امداد و نجات ۱۰ این سازمان، ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ظهر دیروز به سوی محل حادثه در تهرانپارس، خیابان ۱۸۰ اعزام شدند.

 

وی افزود: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، دود غلیظی از پنجره‌های طبقات دوم و سوم این ساختمان مسکونی بیرون زده و به آسمان بر می خاست.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی در طبقه دوم، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، شعله آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.

رضائی نیا تاکید کرد: همزمان با مهار آتش، گروهی از آتش نشانان نیز به جستجو در داخل این ساختمان مسکونی پرداختند و یک نفر از ساکنان ساختمان را از میان دود و آتش به سلامت خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام سریع نیروهای آتش نشانی از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

 

به گزارش مهر ،افسر آماده منطقه ۳ عملیات اعلام کرد: متاسفانه به هنگام عملیات مهار این آتش سوزی، یک آتش نشان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

آتش نشانان پس از مهار کامل این آتش سوزی، دودهای انتشار یافته در واحدهای مسکونی و طبقات را به وسیله فن‌های فشارقوی به بیرون از ساختمان تخلیه و ساختمان را کاملاً ایمن کردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید