جایزه اول جشنواره پالم اسپرینگز به روسیه رسید

    کد خبر :672877

برندگان سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز آمریکا بااعطای جایزه بهترین فیلم بین‌المللی به «Beanpole» اعلام شد.

 

درام جنگی «Beanpole» به کارگردانی «کانتمیر بالاگوف» توانست جایزه فیپرشی بهترین فیلم بین‌المللی جشنواره پالم‌اسپرینگز ۲۰۲۰ را از آن خود کرد.

 

«Beanpole» نماینده سینمای روسیه در نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی است که تولسته به فهرست کوتاه ۱۰ فیلم این شاخه نیز راه یابد.

 

هیات داوران فیپرشی (انجمن بین‌المللی منتقدان فیلم) جایزه بهترین فیلمنامه سال را نیز در جشنواره پالم اسپرینگز به فیلم «اَنگل» ساخته «بونگ جون هو» از کره جنوبی اعطاء کردند و از فیلم کانادایی «آنتیگونه» به کارگردانی «سوفی دراسپه» نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

 

«هلنا زنگل» برای بازی در فیلم «خرابکار سیستم» (آلمان) و «بارتوش بیلنیا» برای فیلم «کورپس کریستی» (لهستان) هم به ترتیب برنده جایزه بهترین بازیگر زن و مرد جشنواره شدند.

 

به گزارش ایسنا ،همچنین جایزه صداهای جدید/ دیدگاه‌های جدید جشنواره هم به فیلم «ترانه‌ای بی‌نام» به کارگردانی «ملینا لئون» محصول مشترک پرو، اسپانیا، شیلی و آمریکا رسید و «حرف زدن درباره درختان» ساخته «سوهیب گاسملباری» نیز برنده جایزه بهترین اثر مستند این جشنواره شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید