سرهنگ گودرزی خبر داد

دستگیری سارق خودرو و موتورسیکلت

    کد خبر :672688

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از دستگیری یک سارق خودرو و موتورسیکلت با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

 

سرهنگ احمد گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: با تماس تلفنی مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، مأموران کلانتری در جریان وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید در محدوده نبرد شمالی قرار گرفتند.

 

وی عنوان داشت: با مراجعه مأموران به نشانی اعلامی و انجام تحقیقات میدانی، موفق شدند تصویری از سارق را هنگام سرقت به دست بیاورند.

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی و بررسی آلبوم مجرمان سابقه دار مأموران به دست آوردند که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

 

کلانتر محله سلیمانیه عنوان داشت: گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت تا اینکه مأموران هفدهم دی ماه موفق شدند در گشت زنی‌های انتظامی سارق را در حال تردد با خودروی سواری پراید مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز، خودروی سرقتی را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

 

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودروی متهم تعدادی لوازم مورد نیاز برای سرقت و یک سوئیچ موتورسیکلت کشف شد و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم اخذ و تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی از آن محل اعزام شد.

 

به گزارش مهر ،گودرزی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم داخل خودرو از قبیل: ضبط و باند، گوشی سرقتی کشف شد، گفت: متهم در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت و لوازم داخلی آن اعتراف کرد.

 

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید