کارآگاه دستخال خبر داد

سرقت ۱۰۰ گرم طلا و ۲ قاب ساعت مچی با پوشش زنانه

  • حوادث
  • شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
    کد خبر :672663

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با پوشش زنانه از منزل خاله اش سرقت کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری پرونده‌ای به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزلش از طریق کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد.

 

وی عنوان داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت، بیست و چهارم شهریور ماه به مدت یک ساعت منزلم را واقع در بزرگراه ارتش، میدان قائم ترک کردم و پس از مراجعه متوجه شدم خانه‌ام بهم ریخته است و از گاو صندوق منزلم حدود ۱۰۰ گرم طلا، ۲ قاب ساعت مچی و مدارک خودرو توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

 

این مقام پلیسی با بیان اینکه شاکی مدعی بود چند روز قبل کارت تردد وی به ساختمان مفقود شده است، افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش به ۲ تن از خدمه ساختمان که قبلاً برای نظافت ساختمان و جابجایی گاو صندوق دعوت کرده بود، مظنون بود.

 

دستخال با اشاره به اینکه کارآگاهان برای تحقیقات پلیسی به محل سرقت مراجعه و مشاهده کردند که در گاو صندوق بدون تخریب باز شده است، عنوان کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد شخصی با قامت بلند با داشتن چادر بر سر وارد ساختمان شده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال آن می‌رفت که فرد چادری مرد باشد، چندین مرتبه فیلم مورد نظر در حضور شاکی مورد بازبینی قرار گرفت تا اینکه در نهایت شاکی بیان داشت: سارق شباهت زیادی با خواهر زاده همسرش به هویت محسن ۲۹ ساله دارد که منزلش در شهر پردیس است ولی نشانی دقیق آن را نمی‌داند.

 

دستخال ابراز داشت: پس از اخذ دستور قضائی مبنی بر احضار محسن، طی تماس با شماره تلفن وی نامبرده به پایگاه یکم دعوت ولی متهم به مدت دو هفته مراجعتی به این پایگاه نداشت و با یکسری اقدامات پلیسی نشانی دقیق متهم استخراج و پس از اخذ نیابت قضائی کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش در شهر پردیس دستگیر کنند.

 

به گزارش مهر ،رئیس پایگاه یکم پلیس پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت: چند روز قبل از سرقت کارت تردد را از منزل خاله‌ام ربودم و پس از خرید چادر زنانه و پوشیدن آن وارد ساختمان شدم. جای کلید گاو صندوق را از قبل می‌دانستم و با برداشتن و باز کردن گاو صندوق اموال با ارزش داخل آن را سرقت کردم. طلاها را به فردی که از هویت آن اطلاعی ندارم به قیمت ۲۵ میلیون تومان فروخته‌ام.

 

با اظهارات صریح متهم پرونده به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران ارسال و محسن طی قرار صادره روانه زندان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید