وزیر ورزش: به اینفانتینو گفتم انتخابات فوتبال در چهارچوب اساسنامه است

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
    کد خبر :672120

وزیر ورزش و جوانان گفت: به رییس فیفا گفتم انتخابات فدراسیون ایران در چهارچوب اساسنامه و در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می شود.

 

مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی نوجوانان در لوزان سوئیس گفت: دیداری با اینفانتینو داشتیم. من در مورد مسائلی که در فدراسیون فوتبال به دنبال بیماری اقای تاج اتفاق افتاده توضیحاتی دادم. او خیلی ابراز تاسف کرد که این بیماری برای اقای تاج به وجود آمده است.

 

او ادامه داد: من به اینفانتینو گفتم هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اقتدار سرپرست موقت فدراسیون را انتخاب کرده است. بنا است که در چهارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال در کوتاه ترین زمان ممکن زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا رییس بعدی انتخاب شود.

 

سلطانی‌فر همچنین درباره ی حضورش در سوئیس نیز. گفت: از ماه ها قبل توسط مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک از من دعوت شده بود در مورد مسائل فی مابین و چگونگی حضور کاروان ایران در المپیک توکیو بحث، مذاکره و تبادل نظر کنیم. خوشبختانه این هماهنگی انجام شد که در المپیک زمستانی نوجوانان این کار انجام شود. در جلساتی که خواهیم داست تلاش می کنیم ملاحظاتی که وجود دارد همچنین توانمندی ها و ظرفیت ورزش ایران را بیان کنیم. همچنین از ظرفیت و توانمندی های کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی استفاده کنیم.

 

به گزارش ایسنا،او افزود: ملاقات مختلفی با رییس چند فدراسیون جهانی و توماس باخ و معاونان او پیش بینی شده است و فرصت خوبی است تا در مورد ملاحاظاتی که در برخی رشته ها به وجود آمده است، بحث های خوبی را داشته باشیم. انشاءالله کار را به گونه ای جلو ببریم که به حضور قدرتمند ما در المپیک ۲۰۲۰ منجر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید