عضو شورای شهر تهران:

شهرداری نسبت به تملک خانه تختی اقدام کند

    کد خبر :671106

حسن خلیل آبادی نسبت به وضعیت دو یادگار باقیمانده از تختی در شهر تهران، یعنی خانه پدری‌اش در خیابان تختی واقع در منطقه ۱۲ و زورخانه پولاد در خیابان وحدت اسلامی به شهرداری تذکر داد.

 

حسن خلیل‌آبادی در صد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت و تسلیت در پی شهادت شهید وحید زمانی‌نیا، همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۱۷ دی‌ماه سالروز درگذشت ورزشکار محبوب غلامرضا تختی را گرامی داشت.

 

وی نسبت به انتقادات در خصوص نامگذاری معبری به نام تختی، اظهار کرد: این موضوع به دلیل تعدد تکرار خیابان‌ها به نام تختی بود.

 

خلیل‌آبادی افزود: نسبت به وضعیت دو یادگار باقیمانده از تختی در شهر تهران، خانه پدری‌اش در محله خانی آباد قدیم (خیابان تختی) واقع در منطقه ۱۲ و زورخانه پولاد در خیابان وحدت اسلامی واقع در منطقه ۱۱، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

 

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: علی‌رغم تخصیص بودجه در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ برای این دو بنا، همچنان کاربری موزه و زورخانه تحقق نیافته، این دو با تملک و برای بازدید عموم آماده‌سازی نشده است.

 

وی در پایان خواستار شد شهردار تهران به منظور پیگیری این امر در سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، دستورات لازم را صادر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید