مهار به موقع شعله های آتش در آشپزخانه منزل مسکونی

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
    کد خبر :670986

آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در غرب تهران، با تلاش آتش نشانان مهار شد.

 

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۲۷ و خودروهای پشتیبانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۰۸:۱۳ صبح امروز به محل حادثه در جنت آباد جنوبی، لاله غربی، نبش یک مجتمع تجاری رهسپار شدند.

 

ابراهیم نادرپور رئیس ایستگاه ۲۷ آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیات در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک واحد مسکونی به متراژ ۸۰ متر مربع در طبقه دوم یک ساختمان ۶ واحدی از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد.

 

وی با اعلام اینکه دود ناشی از آتش سوزی به بخش‌های دیگر ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار آتش سوزی شدند.

 

به گزارش مهر ،نادرپور افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، وارد ساختمان شدند و در همان لحظات اولیه، تعدادی از ساکنان را از میان دود و حرارت خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند و در ادامه نیز به وسیله فن‌های آتش نشانی (فشار مثبت) به تهویه محل و تخلیه دود پرداختند.

 

رئیس ایستگاه آتس نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچیک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید