واکنش هنرمندان به تشییع باشکوه سردار سلیمانی

  • کامنت
  • دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲
    کد خبر :670765

برخی هنرمندان کشورمان در روز تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند و برخی نیز متونی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

 

امروز دوشنبه (16 دی ماه) در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از همه اقشار مردمی حضور داشتند. هنرمندان کشورمان نیز در این مراسم هم در فضاهای مجازی متن‌هایی درباره جمعیتی که در این مراسم در تهران حضور پیداکردند، منتشر کرده و هم خود نیز حضور بهم رساندند.

 

لیلا اوتادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از ازدحام جمعیت گفت: امروز بیشتر عاشق مردمم شدم با این همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، با اینکه حالشان از خیلی چیزها بد است با اینکه همه هزار مشکل داریم ولی میفهمند که امنیت کشور با همه شرایط دیگر فرق می‌کند.

خیلی از مردم آمریکا هم با ترامپ و سیاست‌هایش مخالف هستند ولی اگر ما وزیر دفاع و فرمانده پنتاگونشان را بدون دفاع می‌زدیم همین کار را میکردند از مردم ممنونم که امروز وطن را به اختلاف نظرها ترجیح دادند. انگلیس همیشه می‌گوید که ما نمی‌توانیم ایران را اشغال کنیم چون در هنگام تهاجم پرشین‌ها بهم میچسبند و گلوله آتشین بزرگی تشکیل میدهند.

رضا رشیدپور، مجری صدا و سیما نیز در صفحه خود با انتشار عکسی از ترامپ خطاب به او نوشت: ایشان به اعتراف خودش فرمان ترور صادر کرده، من فیلمی را منتشر کردم که در آن فقط صدای شهید این ترور وجود داشت که به مردم سلام می‌کرد و خودش را سرباز مردم می‌خواند. برشی بود از برنامه حالا خورشید که در آن با سردار گفت وگو کرده بودم. اینستاگرام فیلم مذکور را به سرعت از صفحه من پاک کرد. حالا عکس فرمانده ترور را گذاشته‌ام. ببینیم حذف می‌کند؟

 

برخی از هنرمندان نیز در صفحات مجازی خود از وحدت مردم ایران و اهمیت نگه داری خاک با اشعاری یاد کردند.

 

از جمله کامبیر دیرباز شعری از فردوسی « اگر سر به سر تن به کشتن دهیم /از آن به که کشور به دشمن دهیم… چو ایرا نباشد تن من مباد» و فرزین محدث شعری درباره «وطن ایران من/ وطن یعنی همه آب و همه خاک/وطن یعنی همه عشق و همه پاک» و نعیمه نظام دوست، ترانه‌ای از «ما برای پرسیدن نام گلی ناشناس چه سفرها کرده‌ایم… چه سفرها کرده‌ایم» منتشر کردند.

 

برخی از هنرمندان نیز پرچم ایران را صفحات مجازی خود قرار دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید