ربیعی: تهران فردا تعطیل است/ استانداری: ادارات تهران فردا تعطیل نیست

    کد خبر :670223

سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه را در استان تهران و روز سه شنبه ۱۷ دی ماه را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

علی ربیعی سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی که قرار است در تهران و کرمان برگزار شود، اعلام کرد: هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه را در استان تهران و روز سه شنبه ۱۷ دی ماه را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

 

استانداری تهران: ادارات تهران فردا تعطیل نیست

استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان و شهر تهران فردا دوشنبه برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تعطیل نیست اما مدیران با درخواست مرخصی کارکنان موافقت کنند.

«امین بابایی » مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اعلام این خبر به ایرنا گفت: شورای تامین استان برای برگزاری هرچه با شکوه و تسهیل حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان بررسی های لازم را انجام ومصوباتی را اعلام کرده و از جمله، از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادها خواسته است با مرخصی کارکنان خود برای حضور در این مراسم موافقت کنند.

وی افزود: بر اساس این مصوبات، تمامی امتحانات دانشگاه ها و مدارس استان تهران حتی امتحانات سراسری و نهایی برای روز دوشنبه لغو شده است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه تدابیر امنیتی لازم در شورای تامین برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است، تصریح کرد: به شهرداری تهران نیز انجام تدابیر و اقدامات لازم در مسیر برگزاری مراسم تشییع ابلاغ شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:با این حال، تمامی اقدامات این مراسم به صورت خودجوش و مردمی صورت می گیرد زیرا مردم خود را مرید و رهروی شهدا می دانند.از همین رو سعی دارند به میدان بیایند و در این مراسم حضور یابند.

بابایی تاکید کرد: با توجه به شور و اشتیاق مردم پیش بینی می شود مراسم تشییع با حضور میلیونی دوستداران و علاقه مندان این شهید والا مقام برگزار شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید