دستگیری سارق خانه‌های نیاوران

    کد خبر :66963

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منازل شمال‌ تهران با 18 فقره سرقت، خبر داد.

سرهنگ یوسف کرم‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: مأموران کلانتری 123 نیاوران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شده و دستور توقف آن را صادر کردند که پس از توقف و بازرسی از خودروی سواری تعدادی آلات و ادوات جرم مانند دیلم، افشانه اشک‌آور، شیشه بر، دستکش و … را کشف و ضبط کردند.

 

وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو دو مرد و یک خانم بودند، گفت: با کشف این اموال، ماموران آنان را به همراه اموال مکشوفه برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل دادند و هر سه متهم در بازجویی های انجام شده، منکر ارتکاب بزه انتسابی شدند.

کرم‌وند با اشاره به انجام تحقیقات بیشتر از متهمان افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار داده شد و طبق دستور صادره، تحقیقات وارد مرحله بعدی شد. ضمن اینکه در جریان این پرونده شهروندی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که اموال منزل مسکونی‌اش، چندی پیش به سرقت رفته و دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان نیز توسط سارقان ربوده شده است که این دستگاه در میان اقلام کشف شده از این افراد قرار داشت.
وی با اشاره به شناسایی دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان توسط مالباخته گفت: متهمان که در برابر شواهد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند سرانجام زبان به اعتراف گشوده و به فعالیت خود در قالب یک باند سرقت از منازل اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متهمان دربازجویی‌ها به 18 فقره سرقت از منازل مسکونی و ربودن طلا، لپ تاپ و دسته چک و … و فروختن طلاهای مسروقه اقرار کردند که تا کنون تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شده است و سارقان نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید