معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر کافه ای «اتفاق»

    کد خبر :669037

اسامی اعضای هیأت داوران اولین جشنواره سراسری تئاتر کافه‌ای «اتفاق» اعلام شد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی جشنواره، رضا مهدی‌زاده طراح صحنه و مدرس دانشگاه، سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان و عبدالرضا شیبانی کارگردان و بازیگر تئاتر مسئولیت داوری آثار اولین جشنواره سراسری تئاتر کافه‌ای «اتفاق» را برعهده دارند.

 

دُنا تارفی دبیر جشنواره در طی احکامی جداگانه، کیارش حق‌گو، طنین دانشور و سیدحسین رسولی را به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی، دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی اولین جشنواره سراسری تئاتر کافه‌ای «اتفاق» منصوب کرد. جدول نمایش‌های نخستین جشنواره سراسری تئاتر کافه‌ای «اتفاق» هم منتشر شده است.

 

نخستین جشنواره سراسری تئاتر کافه‌ای «اتفاق» به دبیری دُنا تارُفی که قرار بود از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دی ماه برگزار بشود به دلیل رفاه حال شرکت‌کنندگان، ۲ روز زودتر به کار خود پایان خواهد داد؛ بدین ترتیب، اختتامیه جشنواره روز دوشنبه ۱۶ دی‌ در کافه آ واقع در تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان) کوچه ارشد، پلاک ۷ برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، حضور در اجراهای جشنواره برای عموم علاقه‌مندان آزاد خواهد بود و تئاتردوستان می‌توانند با مراجعه به محل برگزاری جشنواره یا با شماره ۰۹۰۲۳۹۵۲۶۴۵ نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید