شلیک تیر خلاص به گاوهای در آتش سوخته (تصاویر)

    کد خبر :669036

آتش سوزی جنگل‌های و بیشه زار‌ها در جنوب شرقی استرالیا جان ده ها گاو را نیز گرفت.

 

یک کشاورز در استرالیا پس از اینکه مزرعه اش طعمه آتش سوزی گسترده شد مجبور شد 20 گاو خود را با شلیک گلوله بکشد.

 

به گزارش فرارو، استیو شیپتون این گاوها را که بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شده بودند با تیر خلاص کشت. او که به شدت از این وضعیت ناراحت به نظر می رسید توسط دیگر کشاورزان دلداری داده شد.

 

یک دامپزشک به همراه استیو به بررسی وضعیت گاوهای سوخته پرداخت و آنهایی که امیدی به درمانشان نبود را به استیو نشان داده و او هم برای اینکه بیش از این رنج نبرند با شلیک گلوله کشت.

 

بر اثر آتش سوزی جنگل‌های و بیشه زار‌ها در جنوب شرقی استرالیا، تاکنون 9 نفر که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، جان باختند. این آتش سوزی عظیم خسارات فراوانی به شهر‌ها و مراکز گردشگری وارد کرده و هزاران نفر از مردم محلی را مجبور به ترک خانه هایشان و همچنین هزاران گردشگر را وادار به ترک سواحل جنوبی شرقی این کشور کرده است.

 

در فصل تابستان (در نیمه کره جنوبی زمین) که هوا بسیار گرم و خشک می‌شود و باد‌های شدیدی نیز گهگاه می‌وزد، موارد آتش سوزی جنگل‌های و بیشه زار‌ها در استرالیا به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. برخی از آتش سوزی‌ها در جنوب شرقی استرالیا آنقدر گسترده اند که خط مقدم آتشِ آن‌ها بیش از هزار کیلومتر طول دارد. از اینرو، منابع آتش نشانی در این کشور برای مقابله با چنین آتش سوزی‌های عظیمی، به هیچ وجه کافی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید