تخفیف دانشجویی در هفته اول اجرای «بانویی از اسلو»

    کد خبر :66863

نمایش «بانویی از اسلو» از امروز به مدت ۲۰ شب روی صحنه تالار حافظ خواهد رفت.

به گزارش  پویا، دانشجویان عزیز با مراجعه به سایت تیوال می‌توانند از 50% تخفیف دانشجویی با کد تخفیف student123 برخوردار شوند.

نمایش «بانویی از اسلو» به نویسندگی مجید رحیمی جعفری برداشتی آزاد از طرح داستانی «خانه عروسک» هنریک ایبسن است که داستان در حال و هوای ژانر نوآر سینمایی در امروز می‌گذرد. در این نمایش شهریار صیقلانی در نقش هنریک هلمر سه ترانه مشهور در سبک راک را اجرا خواهد کرد. علاوه بر صیقلانی، نازنین فراهانی، سوگل قلاتیان، حسام منظور و پیام امیرعبدالهیان نیز ایفاگر نقش‌های نمایش «بانویی از اسلو» هستند.

این نمایش به کارگردانی مجید رحیمی جعفری و علی اتحاد و تهیه کنندگی کتایون کیخسروی هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 21 در تالار حافظ بر روی صحنه خواهد رفت. هر شب تعدادی بلیت در گیشه تالار حافظ موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر سایت تیوال به صورت حضوری نیز برای تهیه بلیت اقدام کنند.

دیگر عوامل نمایش «بانویی از اسلو» عبارتند از: مجرى طرح: گروه نمایش آکادمی هنر، طراح نور و مهندسی صدا: مجید قادری، طراح صحنه: هومن شیخ بشارتی، طراح صدا: علی اتحاد، طراح لباس: محیا صالحی و نگار فعلی، طراح گریم: سارا بلبلی، طراح گرافیک و موشن گرافیک: مرتضی آکوچکیان، پشتیبانی و مالی: هدیه میرزاده، مدیر صحنه: مصطفی خیراندیشه، دستیار تهیه: رامین اعلایی، روابط عمومى: مریم قربانی نیا، احمدرضا معراجی، عکاس: علیرضا لاجورد، مشاور تبلیغات: میلاد مجرد، اپراتور نور و صدا: پوریا نجفى، دستیار صحنه: بهرام برخوردارى

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید