نیسان GT-R با کیت بدنه‌ لیبرتی واک، ۷۳ هزار دلار قیمت دارد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
    کد خبر :668609

شرکت تیونینگ لیبرتی واک از کیت بدنه‌ای برای نیسان GT-R رونمایی کرده است که قیمتی فراتر از مدل دست دوم این خودرو دارد.

 

در سال‌های دور می‌شد با خرج کردن تنها چند هزار دلار یک کیت بدنه‌ی خوب برای خودروها خریداری کرد اما آن روزها دیگر گذشته است. یکی از تیونرهای حرفه‌ای در طراحی کیت بدنه شرکتی به‌نام لیبرتی واک (Liberty Walk) است و از کیت جدیدی به‌نام LB-Silhouette Works GT 35GT-RR برای خودروی نیسان GT-R رونمایی کرده است. این کیت در دو نسخه عرضه می‌شود که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند. نسخه فیبرکربن خشک این کیت در دو مدل با قیمت‌های ۷۰ هزار و ۲۰۰ دلار و ۷۳ هزار و ۵۷۰ دلار عرضه می‌شود که قیمتی بیشتر از یک نیسان ‌GT-R دست دوم است.

با پرداخت ۵۴ هزار و ۵۴۰ دلار و ۵۳ هزار و ۵۰ دلار می‌توان کیتی با مواد ترکیبی فیبرکربن خشک و فیبر پلیمری تقویت‌شده (FRP) را خریداری کرد. کیت فیبر پلیمری تقویت‌شده و فیبرکربن پلیمری تقویت‌شده و ترکیب این موارد بین ۳۳هزار تا ۴۳ هزار قیمت خورده است. همچنین در کنار این کیت‌ها سیستم تعلیق بادی به قیمت ۷۹۰۰ دلار به مشتریان عرضه می‌شود. این تیونر ژاپنی تمامی قطعات کیت‌ها را به‌صورت مجزا نیز به فروش می‌رساند که شامل سپرهای جدید، زیر سپر جلو، بالچه‌های آیرودینامیکی، دیفیوزر عقب، رکاب‌ها، کاپوت جدید، صندوق عقب، باله‌ی عقب و گلگیرهای جدید هستند.

اگر مشتریان بخواهند نیسان GT-R آن‌ها دقیقا مانند خودروی موجود در تصاویر شود باید سیستم تعلیق بادی تنظیم شونده را نیز برای خودروی خود سفارش دهند. رینگ‌های مشکی جدید با پره‌های Y شکل و تایرهای Advan از دیگر بخش‌های کیت Liberty Walk هستند. مانند همیشه، کیت‌های این تیونر شامل تقویت پیشرانه نیستند اما این جای نگرانی ندارد چون شرکت‌های بسیاری هستند که می‌توانند موتور نیسان GT-R را تقویت کنند. نیسان GT-R در حالت استاندارد از پیشرانه‌ی V6 تویین توربو با حجم ۳.۸ لیتر استفاده می‌مند که ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت دارد.قدرت و مشخصات این خودرو بسته به سال تولید آن متفاوت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید