بازیکنان شبانه استراماچونی را آنفالو کردند!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵
    کد خبر :668581

بازیکنان استقلال در اقدامی عجیب در لحظات اولیه روز چهارشنبه نام سرمربی خود را از صفحه اینستاگرام خود پاک کردند.

 

آندره آ. استراماچونی بعد از پشت سرگذاشتن روز‌های فوق العاده در استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول روز بازی با پیکان ایران را ترک کرد و آبی‌ها در ٣ بازی آخر نیم فصل بدون سرمربی کار خود را دنبال کردند و ۵ امتیاز حساس این بازی‌ها را از دست دادند.

 

به گزارش ورزش سه، در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که استراماچونی را راضی به بازگشت به ایران کنند و حتی طلب او بعلاوه جریمه دیرکردش را هم به حساب او واریز کردند، اما شروط جدید سرمربی ایتالیایی مذاکرات را به بن بست رساند.

 

با وجود اینکه مدیران استقلال از بازگشت سرمربی ایتالیایی ناامید به نظر می‌رسیدند با این حال برای امتحان آخرین شانس خود ٧٢ ساعت با وکیل استراماچونی جلسه برگزار کردند هرچند که چیزی از جزییات این جلسه رسانه‌ای نشده است.

 

اما بازیکنان استقلال دست به اقدامی عجیب زدند و به صورت دست جمعی استراماچونی را در اینستاگرام آنفالو کردند تا اینطور به نظر برسد که آن‌ها از رفتار سرمربی تیم خود دلخور هستند.

 

به نظر می‌رسد با اقدام دست جمعی بازیکنان داستان استراماچونی با استقلال وارد فاز جدیدی خواهد شد، اتفاقی که البته هنوز دقیقا مشخص نیست علت اصلی آن چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید