آخرین وضعیت دانش‌آموزان مسموم در قرچک (فیلم)

    کد خبر :668296

مدیر درمان بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: از ۶۷ دانش آموز، ۴۵ دانش آموز درمان و مداوای سرپایی شده اند و در حال حاضر ۱۲ نفر از این دانش آموزان در بیمارستان بستری شده اند.

 

زیور شیخی مدیر درمان بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک درباره آخرین آمار دانش‌آموزان تحت‌ درمان در بیمارستان اظهار کرد: تنها ۱۲ نفر تحت نظر هستند و مابقی دانش‌ آموزان ترخیص شدند.

 

وی ادامه داد: از زمان حادثه تا هم اکنون ۶۷ نفر به بیمارستان مراجعه کننده داشتیم‌، از این تعداد مراجعه کننده همه را معاینه شده اند.

 

مدیر درمان بیمارستان شهید ستاری قرچک گفت: خوشبختانه چون امروز‌ روز جشن در بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک بود‌، تعداد پرستاران فوق العاده زیاد بود و در کمترین زمان ممکن تیم بحران در بیمارستان تشکیل شد.

 

به گزارش ایسنا ،شیخی افزود: در اورژانس بیمارستان کلیه دکترها و پرستارها حضور داشتند‌؛ از ۶۷ دانش آموز‌، ۴۵ دانش آموز درمان و مداوای سرپایی شده اند و در حال حاضر ۱۲ نفر از این دانش آموزان در بیمارستان بستری شده اند.

 

وی در پایان سخنان خود خاطر‌نشان کرد: برای این ۱۲ دانش آموز پرونده تشکیل شده و ۲۴ ساعت تحت نظر بیمارستان هستند و بعد ترخیص می شوند.

 

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید