تست خودران‌ها به همراه مسافر آغاز شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱
    کد خبر :668189

پکن آزمایش خودروهای خودران به همراه مسافر را آغاز کرده و انتظار می‌رود فضاهای آزمایشی برای وسایل نقلیه خودران هوشمند در پایتخت تا سال ۲۰۲۲ به ۵۰۰ کیلومتر مربع برسد.

 

پکن آزمایش خودروهای خودران به همراه مسافر را آغاز کرده است.

 

در تصویر زیر یک وسیله نقلیه تست‌های رانندگی خودران را در جاده‌ای در پکن پایتخت چین اجرا می‌کند.

 

پکن روز دوشنبه یک منطقه جدید ۴۰ کیلومتر مربعی را برای آزمایش وسایل نقلیه خود رانندگی با مسافران اضافه کرد تا میزان مساحت خودران‌ها را افزایش دهد و از شلوغی آن بکاهد.

 

طبق کمیسیون حمل و نقل شهرداری پکن، برای استفاده بیشتر از این فناوری این شهر همچنین مجوز حمل مسافر در تست‌های رانندگی خودران‌ها را برای ۴۰ دستگاه خودرو صادر کرد.

 

پیج، ۳۰ دسامبر (شین هوا) – طبق اعلام کمسیون حمل و نقل شهرداری پکن، این شهر روز دوشنبه منطقه جدید ۴۰ کیلومتر مربع را برای آزمایش وسایل نقلیه خود رانندگی با مسافران اضافه کرد زیرا سرمایه طبق برنامه کمسیون حمل و نقل شهری شهرداری پکن فشار می‌آورد.

 

این شهر برای انجام آزمایشات ۱۱۱ راه با مسافت حدود ۳۲۲.۴۶ کیلومتر در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن در حومه جنوب شرقی را باز کرد و تقریباً کل منطقه را به جز بخش‌هایی که مدارس، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری در آن قرار دارد، پوشش می‌دهد.

 

رونگ جون، معاون کمیسیون حمل و نقل شهری پکن گفت: خود رانندگی به تدریج از تست‌های جاده‌ای گرفته تا تست‌های حمل مسافر هم در چین و هم در خارج از کشور توسعه یافته است.

 

در اوایل این ماه، این شهر مقررات مفصلی را برای آزمایش خودروهای خودران صادر کرد؛ طبق یک برنامه دولت انتظار می‌رود فضاهای آزمایشی برای وسایل نقلیه متصل هوشمند در پایتخت تا سال ۲۰۲۲ به ۵۰۰ کیلومتر مربع برسد و در کل پیش بینی می‌شود که در مجموع ۲ هزار کیلومتر راه برای آزمایش باز باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید