سالاری اعلام کرد:

تذکر به حناچی در مورد صدور اعلام عوارض «دستی» در برخی مناطق

    کد خبر :668098

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرد که همچنان در مناطق فرم‌های اعلام عوارض دستی صادر می‌شود که این مسئله باعث ایجاد رانت و فساد می‌شود.

 

محمد سالاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار بود تذکراتی که اعضای شورا به شهردار می‌دهند مورد بررسی قرار گیرد تا پاسخی که به ما داده می‌شود مستدل باشد، گفت: چندی پیش من به شهردار تهران تذکر دادم که هنوز در فرایند صدور پروانه به خصوص گواهی‌های ساختمانی فیش‌های دستی اعلام عوارض صادر می‌شود و این عدم اعلام سیستمی یعنی فساد، بی‌عدالتی و رانت در شهرداری است که این روند در سطح تمام مناطق وجود دارد؛ اما شهردار تهران صرفا یک پاسخ کوتاه دادند و گفتند که این موضوع در حال بررسی است؛ در حالی که این مسئله با یک دستور حل می‌شود.

 

وی خطاب به حناچی تصریح کرد: اینجا جایی است که شما باید تصمیم جسورانه بگیرید و این تصمیم هیچ نیازی به سرمایه و بودجه ندارد و اختیارش را هم دارید.

 

به گزارش ایسنا ،سالاری افزود: علاوه بر این من چند تذکر دیگر نیز داده بودم که پاسخ‌ها مستدل نبود که یک نمونه آن تخلفات پالادیوم است. در حالی که شهردار تهران می‌تواند همین امروز با یک دستور به همه مناطق اعلام کند که فرم‌های اعلام عوارض باید سیستمی و بر اساس مصوبات صادر شود اما پاسخ‌ها مستدل نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید