هشدار در مورد آمار بالای کودکان کار در منطقه باغ‌آذری تهران

    کد خبر :668063

عضو شورای شهر تهران نسبت به تعداد زیاد کودکان کار در منطقه باغ‌آذری هشدار داد و گفت: منطقه16 با ناکارآمدی نظام سکونت مواجه شده و تعداد زیادی آشپزخانه موادمخدر نیز در آن ایجاد شده است. است.

 

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر و درباره گلایه‌مندی اهالی منطقه 16 تهران اظهار داشت: به زودی با اعضای شورای شهر از منطقه 16 بازدید خواهیم داشت و از نزدیک مشکلات را بررسی می‌کنیم.

 

وی افزود: ناکارآمدی نظام سکونت در این منطقه دردسرساز شده و به نظرم این منطقه بارانداز منطقه بازار محسوب می‌شود و متأسفانه بخشی از خانه‌های این محله به آشپزخانه و کارگاه تولید موادمخدر صنعتی شده است.

 

به گزارش فارس ،وی با بیان اینکه این موضوع عملاً سکونت را در محله باغ آذری به هم ریخته است، گفت: طبق اسنادی که داریم باید در مناطق پیوسته فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی رعایت شود. در منطقه 16 سرمایه‌گذاری‌های کلان شده ولی پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای آ» صورت نگرفته است. باید شرایط به صورتی باشد که مشخص شود چه کسی باید پاسخگوی این موضوعات باشد.

 

مسجد جامعی اعلام کرد: تعداد کودکان کاردر منطقه باغ آذری تعدادشان بالا است و دست‌کم 90 کودک کارشناسنامه‌دار در آنجا وجود دارد که حوزه‌های اجتماعی باید تدبیر لازم را اتخاذکنند و مانع از افزایش مشکلات شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید