علی کیان: دشمن قبل از سال 92 هم با ما در حال جنگ اقتصادی بود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰
    کد خبر :667848

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی خطاب به سخنان اخیر رئیس‌جمهور گفت: قبل از سال 92 هم دشمن با ما در حال جنگ اقتصادی بود و بزرگترین تحریمهای اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کرده بود.

 

علی کیان معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی آن وقتی که به مردم کلید نشان می‌دادید حرف صلح و جنگ نبود. وعده دادید که مشکلات کشور راه حل دارد و راه حل آن در اختیار شماست. شما بی تجربه نبودید که ندانید جمهوری اسلامی دشمن دارد و دائم بر علیه او توطئه می‌شود. شما اینقدر در مناصب مختلف صندلی عوض کرده بودید که بدانید دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام نشدنی است مگر از انقلاب خود دست بردارد.

 

 

وی خطاب به روحانی افزود: قبل از ورود شما در سال 92 هم دشمن با ما در حال جنگ اقتصادی بود و به خیال رئیس جمهور « مودب»ش بزرگترین تحریمهای اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کرده بود.

 

 

کیان تاکید کرد: از یاد ملت نمی‌رود که شما و سلف مرحومتان با همین حرف که « تحریم‌ها باید برود » از مردم رای حداقلی گرفتید و راه آنرا مذاکره با کدخدا معرفی کردید. شما در جلوی چشم ملت امتیازات نقد را که دستاوردهای جوانان این ملت بود دادید و درباره آن به امضای غیر رسمی « جان کری » اعتماد کردید و آنها به شما « هیچ » و « تقریبا هیچ » دادند.

 

وی تصریح کرد: آقای روحانی حالا که هفت سال از عمر ملت را هدر دادید می‌گویید که آن موقع شرایط صلح بود؟! جواب بی تدبیری‌ها و نا امیدی بخشی از مردم را و جواب بدهکاری عظیم طرح تحول سلامت را، جواب توقف تولید مسکن را، جواب هدر رفتن 18 میلیارد دلار از ثروت این ملت راف جواب هدر رفتن دهها تن طلای این مردم را و کوچک شدن چند باره سفره مردم با تورم 40 درصدی را چه کسی باید بدهد؟ شما که بلد نبودید چرا به ملت قول دادید و قسم خوردید؟ و حالا چرا در چشمان ملت نگاه می‌کنید و دروغ می‌گویید؟

 

کیان خطاب به روحانی تصریح کرد: مشکل اساسی شما این است که دشمنی دشمن اصلی را نمی‌بینید و دائم می‌گویید هرچه می‌خواهند باید به آنها بدهیم. خیر این شما هستید که باید یا اصلاح شوید و یا متوقف. در این زمینه مردم عزیز ایران در حال جمع بندی هستند و جنبش دانشجویان انقلابی هم در کنار مردم و برای مردم ایستاده است و آخرین میخ‌هایی که به تابوت جریان لیبرال و تکنوکرات می‌زنید را می‌شمارد.

 

وی اظهار داشت: مردم بصیر ایران با کسی عهد اخوت نبسته و اگر لازم باشد هرکسی را از قطار حرکت خود به سوی قله های پیشرفت و منافع واقعی خود، پیاده خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید