«دایره طلایی» بعد از ۵ سال به تلویزیون برمی‌گردد

    کد خبر :667693

برنامه‌ تخصصی «دایره طلایی» در حوزه ورزش کشتی که سال‌ها توسط رضا جاودانی، هادی عامل و صدرالدین کاظمی در شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رفت، بعد از توقف چند ساله، با مجری جدید به آنتن برمی‌گردد.

 

حامد غفاری ـ تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی تلویزیون که پیش از این برنامه «مثبت والیبال»، «شب‌های فوتبالی»، «فصل داغ فوتبال»، «فوتبال آسیایی» و «نوروز فوتبالی» را در کانال ورزش سیما به روی آنتن برده است ـ با اعلام خبر بازگشت برنامه «دایره طلایی» درباره‌ی جزئیات تولید و پخش آن از شبکه سه سیما توضیحاتی را مطرح کرد.

 

غفاری ادامه داد: این برنامه ترکیبی از اوایل دی ماه پخش خود را از شبکه سه سیما از سر می‌گیرد. برنامه‌ای که پیش از این توسط رضا جاودانی به روی آنتن می‌رفت و جزو برنامه‌های قدیمی تلویزیون محسوب می‌شد. این برنامه حدود پنج سال تعطیل شده بود به تصمیم مدیران تلویزیون دوباره احیا می‌شود و از این پس به صورت هفتگی به روی آنتن خواهد رفت.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا اجرای این برنامه را رضا جاودانی برعهده خواهد داشت؟ توضیح داد: پیش از این اجرا و ساخت برنامه توسط رضا جاوانی صورت می‌گرفت اما در فصل جدید به طور قطعی مشخص نیست که اجرای برنامه بر عهده چه کسی باشد.

 

به گزارش ایسنا ،غفاری درباره‌ی کاهش برنامه‌های ورزشی غیرفوتبالی در تلویزیون اظهار کرد: کشتی ورش مهم ایرانیان است؛ چرا که روح پهلوانی در آن نمود بیشتری دارد اما با توجه به اینکه بیننده فوتبال در تلویزیون بیش از سایر ورزش‌هاست و اجراهای آن پربارتر است روی آنتن هم برنامه‌های فوتبالی بیشتر است. قبلا این نگاه وجود نداشت اما حالا مدیران تلویزیون تصمیم‌ گرفته‌اند، نگاهی غیرفوتبالی به برنامه‌های ورزشی بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دایره طلایی برنامه‌ای ترکیبی خواهد بود، یادآور شد که برنامه شامل آیتم‌هایی مختفی از جمله گفت و گو با مشاهیر کشتی، گزارش و مهمان خواهد داشت. همچنین یکی از آیتم‌های برنامه به هادی عامل کارشناس و گزارشگر کشتی اختصاص خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید