‍‍‍ عضو هیات رئیسه مجلس: تکذیب ادعای استعفای رئیس جمهوری

    کد خبر :666720

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به شایعه تهدید رئیس جمهوری به استعفا در صورت رد شدن کلیات لایحه بودجه ۹۹ گفت: جریانی نانش در حاشیه‌سازی است و با مایوس کردن مردم می‌خواهند به برنامه‌های خود برسند.

 

«محمدعلی وکیلی» امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همواره مباحث کمیسیون تلفیق را پیگیری می‌کنم و در این چند روز نشیندم هیچ یک از نمایندگان به نقل از محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهوری ، سخن از تهدید حسن روحانی به استعفا آن هم به دلیل رد کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ به میان بیاورد.

 

وی با بیان اینکه کشور روزهای دشواری را طی می‌کند و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگر برقراری آرامش در کشور نیاز داریم، ادامه داد: جالب است در این فضا جمعی که هویت‌شان هم برای مردم شناخته شده است سعی در ایجاد تنش و هیاهو آفرینی دارند.

 

وکیلی افزود: این جمع افراد فرصت‌طلبی هستند که نانشان در مایوس شدن مردم و حاشیه سازی است، فرصت‌طلبانی که ابایی از ایراد سخنان نادرست و ناحق ندارند و فقط می‌خواهند خودشان را تحمیل کنند.

 

«نصرالله پژمان‌فر»  در گفت و گویی مدعی شد که در جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه با کمیسیون تلفیق، نوبخت نمایندگان را به استعفای رئیس جمهوری در صورت تصویب نشدن کلیات لایحه بودجه تهدید کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید