وزیر راه: ۲۴۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

    کد خبر :666181

وزیر راه و شهرسازی تعداد متقاضیان طرح ملی مسکن را در فاز نخست بالغ بر ۲۴۰ هزار شهروند ایرانی اعلام کرد.

 

محمد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز ساخت 2309 واحد اقدام ملی و افتتاح 810 واحد مسکن مهر مازندران در روستای عالیواک ساری، اظهار داشت: 240 هزار نفر در مرحله اول در طرح ملی اقدام ثبت نام کردند.

 

وی افزود: این طرح دارای تاسیسات زیربنایی بوده و برخورداری دارد و این طرح مثل مسکن مهر نیست در مسکن مهر چند هزار واحد ساخته متقاصی ندارد.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نقش مردم در این پروژه‌ها اساسی بوده و دولت نقشی ندارد، تصریح کرد: مردم متناسب با توانایی خود در بازه زمانی مشخص مسکن احداث می‌کنند.

 

اسلامی با بیان اینکه تسهیلات طرح ملی مسکن در چند لایه پیش بینی شده و دارای امتیازاتی است که یارانه آن را دولت پرداخت می‌کند، افزود: امروز ساخت 2309 واحد طرح اقدام ملی در مازندران آغازمی شود.

 

وی بیان کرد: 810 واحد مسکن مهر در 12 شهر استان با 804 هزار میلیون ریال اعتبار امروز افتتاح و 1695واحد باقی مانده نیز تا پایان دولت بهره برداری می‌شود.

 

محمد اسلامی همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنار گذر شمالی ساری با اشاره به اینکه شانی جز خدمتگزاری نداریم و در شرایط سخت باید برای مردم کار کنیم، اظهار داشت: امسال در شرایط بد مالی، هزار میلیارد تومان در راههای مواصلاتی شمال کشور هزینه کردیم.

 

وی افزود: روند اجرای پروژه‌ها مطلوب است و منطقه یک آزاد راه تهران شمال، بخشی از محور هراز، پل پل سفید را در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

 

به گزارش تسنیم ،وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح در مرکز استان با هدف کاهش ترافیک در ساری انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم پروژه خط آهن گرمسار به اینچه برون را فعال کنیم.

 

اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های راهها و اتوبان را فعال می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه زیرساخت‌ها موفق عمل کنیم، افزود: شورای شهر و شهرداری برای تسریع در اجرای پروژه سه راه جویبار اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید