پنجمین نمایشگاه «کلکسیونر» فراخوان داد

    کد خبر :666027

گالری «آرتیبیشن» طی فراخوانی از مجموعه‌داران، گالری‌داران و صاحبان آثار دعوت کرد تا آثار خود را در پنجمین نمایشگاه کلکسیونر در معرض نمایش و فروش قرار دهند.

 

فراخوان پنجمین نمایشگاه کلکسیونر از سوی گالری آرتیبیشن منتشر شد.

 

در این فراخوان آمده است: همکاری و حضور گالری‌داران، مجموعه‌داران و همه صاحبان آثار در نمایشگاه‌های کلکسیونر، نمونه‌ای از همراهی و تعامل مستمر کوشش‌گران عرصه هنر تجسمی در جهت اعتلای فعالیت‌های این حوزه است. در ۴ دوره برگزار شده پیشین از سال ۹۷ تاکنون، گالری‌داران و مجموعه‌داران در بهبود فرآیند خرید و فروش، تسهیل ارتباطات اعضای جامعه هنری و همچنین زمینه شکل‌گیری تبادل تجربیات خود را در سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر فراهم کردند.

 

به گزارش مهر،اکنون در پنجمین نمایشگاه کلکسیونر بار دیگر در همراهی مجموعه‌داران و کلیه صاحبان آثار، آثاری ویژه از هنرمندان پیشکسوت و پیشرو در هنر تجسمی را جمع‌آوری کرده که از ۴ الی ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در معرض نمایش و خرید سرمایه‌گذاران و مجموعه‌داران هنر قرار خواهد گرفت. از این رو از از همه گالری‌داران، مجموعه‌داران و صاحبان آثار هنرمندان پیشکسوت دعوت می‌کنیم تا با حضور در این گردهمایی در گسترش این فضای پویا همراه شوند.

 

آثار این هنرمندان پیشکسوت می‌توانند در قالب نقاشی، مجسمه، عکس، چاپ و غیره باشد. همچنین آثار پیشنهادی می‌توانند از سوی هنرمندان تحت قرارداد، مجموعه شخصی شما و مجموعه‌داران شما باشد. مهلت ارسال آثار در این نمایشگاه تا ۱۵ دیماه خواهد بود که برای ارسال و هماهنگی جهت انتخاب آثار با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸ و ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰ در ارتباط باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید