لاریجانی: بودجه نارسایی‌هایی دارد که می‌شود در مجلس آن نارسایی‌ها را رفع کرد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
    کد خبر :665401

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه نارسایی‌هایی دارد و می‌شود در مجلس آن نارسایی‌ها را رفع کرد.

 

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(دوشنبه) پارلمان در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و فعلی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاظم جلالی یکی از نیروهای خوشفکر و فعال و سرزنده بود و در مجلس و مرکز پژوهش‌ها همت عالی داشت و برایش در مأموریت جدید آرزوی توفیق می‌کنیم و قاسمی هم از نیروهای بارزش بودند و ایشان را صاحبنظر و منصف و دارای ایده های خلاق می دانم.

 

وی افزود: مرکز پژوهش‌ها امروز از یک پختگی برخوردار است و این جا افتادگی یک سرمایه است و به خاطر ستودن رهبر انقلاب، در مجلس هم به گزارش مرکز اعتنا می‌شود و در برخی سیاست‌گذاری ها و مراکز گزارش‌ها مرکز قابل توجه است.

 

به گزارش فارس،رئیس مجلس ضمن تاکید بر اینکه باید برای دوره بعد افقی در نظر بگیریم چون انتظارات از این مرکز به دلیل بیشتر بودن نیازها بالاست، گفت: در گیری های سیاسی کشور را گاها از پژوهش های علمی محروم می‌کند ولی باید مهم ترین هدف مرکز پژوهش‌ها هدف توسعه کشور باشد.

 

**بودجه نارسایی‌هایی دارد و می شود در مجلس آن نارسایی‌ها را رفع کرد

 

وی با بیان اینکه بودجه نارسایی هایی دارد و می شود در مجلس آن نارسایی ها را رفع کرد گفت: گاهی دردها را می‌گوییم و پاسخ های روشن برای حل مشکلات نمی گوییم و از لابلای اوراق پژوهش ها باید راه حل باشد.

 

لاریجانی با تاکید بر اینکه رتبه ما در سهل کردن سرمایه‌گذاری خوب نیست و باید سرمایه‌گذاری را سهل کنیم، گفت: تا زمانی که سیستم دیوانی بر تولید کشور حاکم است مشکلات فعلی را در تولید داریم.

 

رئیس مجلس ضمن تاکید بر اینکه سیستمی باید درست کنیم که امکان اختصاص ارز۴۲۰۰تومانی برای کالای های اساسی در حداقل های ممکن دست مردم برسد، گفت: باید شفافیت در کار باشد و معلوم باشد که بودجه چگونه نوشته شده است.

 

لاریجانی با بیان اینکه باید الگوهایی برای ایجاد شرایط تنفسی برای کشور در دوران تحریم بوجود بیاید تصریح کرد: برخی جراحی ها مفید این حال است که موضوع نقدینگی ها و بانک ها و صندوق‌ها از آن جمله است و مشکلی ندارد برای شرایط تحریم ضوابط قانونی خاص برای رفع مشکلات مردم بگذاریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید