میرسلیم: به جناب آقای رئیسی علاقه‌مندم

    کد خبر :66474

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار یادداشتی به حواشی پیش آمده در ارتباط با برخی اخبار غیررسمی منتسب به وی واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار یاداشتی در کانال شخصی خود با اشاره به حواشی پیش آمده در ارتباط با برخی اخبار غیر رسمی منتسب به وی نوشت:

در چند روز اخیر مطالبی از طرف این جانب منعکس شده است که انتشار عمومى آن مورد نظر و تأیید این جانب نبوده و نیست. آن جلسه جمع خصوصی بوده که مطالبی به اقتضای آن برای نقد درون گفتمانی بیان گردیده، اما متاسفانه در انعکاس عمومى آن نه موافقت من جلب شده و نه امانت‌داری مورد انتظار مراعات شده است.

با توجه به اینکه متن منتشره مخدوش و غیرقابل استناد است، توصیه می‌گردد برای آشنایی با نظریات و مواضع این جانب، به شبکه رسمى خودم و یا رسانه‌های حزب مؤتلفه اسلامی مراجعه شود.

به نظر می‌رسد جمعی به دنبال ایجاد اختلاف و تشتت در میان انقلابیون هستند تا به مقاصد سیاسی شوم خود دست یابند.

بنده به جناب آقای رئیسی علاقه‌مندم و ایشان را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می‌دانم. عملکردی که در دوره پس از انتخابات از ایشان شاهدیم بسیار فراتر از کارهایی است که در دوره انتخابات انجام می‌دادند و این گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن مقطع به ایشان زده می‌شد. عملکرد مخلصانه ایشان نشان می‌دهد نه برنامه‌ای وجود داشته است که جایگاه خدمت به «امام رضا علیه السلام» ابزار قرار گیرد و نه سوء استفاده‌اى شده است. به خدا پناه مى‌بریم از شر بدخواهان.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید