نقوی‌: راه رساندن حرف حق انتخابات است نه اغتشاش

  • سیاسی
  • شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
    کد خبر :664110

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: رساندن حرف حق، راه دارد؛ راهش اغتشاش نیست؛ انتخابات است.

 

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اعتکاف جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم که در اعتراضی به ناکارآمدی دولت در مسجد لولاگر تهران برگزار شد، طی سخنانی با موضوع « هدف ۴۰ ساله استکبار جهانی مبنی بر نابودی جمهوری اسلامی ایران از طریق جریان نفوذی داخلی» گفت: دشمنان چهل سال است که برای از بین بردن انقلاب ما تلاش می کنند، در همان ابتدای انقلاب صدام را تحریک کردند، بعد فتنه 88، آشوب 96 و … را رقم زدند ولی موفق نشدند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از طریق نفوذ، ادامه داد: مقام معظم رهبری ده سال است درباره نفوذ هشدار می‌دهند، این مسئله باید جدی گرفته شود.

 

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: چهل سال دارند تلاش می کنند ما را برگردانند سرجای قبلی‌مان؛ و در این رابطه از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند از ترور، جنگ، تحریم، فشار گرفته تا ایجاد فتنه و تشکیل گروه‌های تروریستی‌ای مانند داعش. و همانطور که می‌دانیم داعش هدفش ایران بود.

 

وی در ادامه به انتخابات ۲ اسفند اشاره و تاکید کرد:‌نمایندگان قسم خورده اند و باید به اسلام، قرآن و به ولی فقیه وفادار باشند. این‌ گونه نمایندگان را بشناسید و بشناسانید.

 

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: رساندن حرف حق، راه دارد؛ راهش اغتشاش نیست؛ انتخابات است!

 

نقوی‌حسینی تاکید کرد: ممکن است یکی هم منصوب حکومت باشد ولی عملکردش خوب نباشد، همین است دیگر ما هم آدم هستیم! ولی ما در منصوبین حکومت خیلی مشکل کم داریم. ما در منتخبین مشکل پیدا می‌کنیم، نمایندگان منتخب!

 

به گزارش فارس، وی در خاتمه از اقدام معتکفین برای حضور در مسجد و رساندن اعتراض خود به ناکارآمدی‌ها با این روش، تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در سایر جاهای کشور این حرکت مردمی و خودجوش ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید