2 خواسته پلیس مبارزه با موادمخدر از شهرداری تهران

    کد خبر :664049
2 خواسته پلیس مبارزه با موادمخدر از شهرداری تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از شهرداری تهران خواست تا روشنایی و دسترسی برای گشت زنی در دره فرحزاد را فراهم کند.

 

سرهنگ محمد بخشنده ، درباره حضور معتادان متجاهر در دره فرحزاد گفت: عملیات‌های مربوط به جمع‌آوری معتادان متجاهر در دره فرحزاد در حال حاضر به طور مستمر انجام می‌شود و فضای این دره دیگر مثل سابق نیست.

وی با بیان اینکه تعداد کل معتادان متجاهر در این دره حدود 100 نفر است، تصریح کرد: اما واقعیت این است که مشکل اصلی دره فرحزاد برمی گردد به عدم دستری و نبود روشنایی در این محل و اگر شهرداری این دو مساله را حل کند یعنی هم روشنایی آنجا را تامین کرده و هم دسترسی برای ما ایجاد کند، می توان این مشکل را حل کرد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه طول دره فرحزاد 4.5 کیلومتر، عمق آن 20 متر و عرضش 500 متر است، گفت: عمده فضای این دره نیز قابل دسترسی و غیر قابل عبور است، خودرو که هیچ، حتی موتور هم نمی تواند در آنجا تردد کند و به همین دلیل لازم است که حتما مسیری برای تردد ایجاد شود، وضعیت روشنایی نیز در هنگام شب‌ها اصلا مناسب نیست.

بخشنده در مورد پیگیری‌های انجام شده برای حل این مشکل نیز اظهارکرد: جلساتی با دادستانی تهران داشته ایم و این موارد مطرح شده که در آنجا قول هایی به ما داده شده و ما امیدواریم که این مساله زودتراز سوی شهرداری تهران حل و فصل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید