نجمه خدمتی رکورد لیگ برتر تیراندازی بانوان را شکست

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸
    کد خبر :663792

نجمه خدمتی ورزشکار تیم مقاومت در هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان موفق شد علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی رکورد لیگ را ارتقاء دهد.

 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نجمه خدمتی بانوی ملی‌پوش کشورمان از تیم مقاومت در هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی توانست در رشته تفنگ بادی با ثبت 633.2 امتیاز رکورد لیگ کشور را ارتقاء دهد. وی پیش از این با 632.8 امتیاز رکوردار این رشته بود.

این رقابت‌ها با حضور ۵ تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه در حالی پیگیری شد که در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های مقاومت و هیات قم با غلبه بر تیم‌های ساچمه بیژن و هیات خراسان رضوی به پیروزی دست یافتند.

همچنین با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، فاطمه کرم زاده از ساچمه بیژن، نجمه خدمتی از مقاومت و آرمینا صادقیان از ساچمه بیژن به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش فارس،گلنوش سبقت الهی از ساچمه بیژن، درسا عرب شاهی و مینا قربانی هر دو از مقاومت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رشته تپانچه بادی را کسب کردند.
در این هفته از رقابت‌ها تیم شهرداری قزوین در قرعه استراحت به سر می برد ضمن اینکه این مسابقات از طریق رادیو ورزش پوشش داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید