عبدولی: باید شرایط سختی را تا المپیک تحمل کنم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۹:۵۰
    کد خبر :663467

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی جهان گفت: باید شرایط سختی را در این ماه‌های مانده به المپیک برای وزن کم کردن تحمل کنم.

 

سعید عبدولی در گفت‌وگو با فارس در خراسان شمالی، درباره سطح مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود و خیلی از کشتی‌گیران خوب تا حدودی شرکت کرده بودند. من هم یک کشتی بیشتر نگرفتم که راضی بودم. کیفیت قابل قبول بود.

 

وی ادامه داد: از میزبانی و تشویق‌های مردم خونگرم بجنورد تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم شاهد مسابقات جذابی بوده باشند.

 

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی جهان درباره برنامه‌اش برای حضور در المپیک 2020 توکیو گفت: باید به یک وزن پایین‌تر بیایم و در 77 کیلو کشتی بگیرم. باید شرایط سختی را در این ماه‌های مانده به المپیک برای وزن کم کردن تحمل کنم. بعد از وزن کم کردن، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید با حریفان داخلی مبارزه کنم و ببینم می‌توانم به دوبنده تیم ملی برسم یا نه.

 

عبدولی در پاسخ به این سوال که کدامیک از حریفان داخلی‌اش بهتر هستند، عنوان کرد: تمام حریفان خوب هستند. علی گرایی، پژمان پشتام، پیام بویری و… همه از کشتی‌گیران خوب ایران هستند که رقابت را در این وزن نزدیک و جذاب می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک اگر تمام مدعیان حضور داشته باشند مسابقات این وزن در سطح رقابت‌های جهانی برگزار خواهد شد و هر کشتی‌گیری هم که از دل این رقابت بیرون بیاید نه تنها نماینده شایسته‌ای برای ایران بلکه شانس کسب مدال در المپیک خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید