فیلم «منطقه پرواز ممنوع» چهار میلیاردی شد

    کد خبر :663194
فیلم «منطقه پرواز ممنوع» چهار میلیاردی شد

تعداد مخاطبان اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور از ۱۳۸ هزار نفر گذشت. میزان فروش کشوری این فیلم تاکنون از ۴ میلیارد تومان عبور کرده است.

 

اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان ۴۷ روز در قالب ۹۱۱ سانس در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور انجام شده است که تا امروز با ثبت رکورد ۱۳۸ هزار مخاطب به فروشی معادل ۵۵۱ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

 

به گفته حجت غیب الله‌زاده مسئول سایت عماریار که پخش سیار فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را نیز بر عهده دارد، این فیلم تا امروز در ۲۹ استان و ۱۶۰ شهر و روستا برای مخاطبان و مردم محروم از داشتن سالن سینما اکران شده است که در این میان بیشترین مخاطب اکران خود را در شهر نورآباد ممسنی استان فارس با ۸۰۰ نفر تجربه کرده است.

 

وی همچنین گفت: بیشترین سانس‌هایی که فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» اکران شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی با ۲۳۷ سانس و ۳۵ هزار و ۶۹۸ نفر، فارس، با ۸۵ سانس و ۱۳ هزار و ۹۰۱ نفر، اصفهان با ۷۱ سانس و ۱۲ هزار و ۱۸۵ نفر، تهران با ۷۰ سانس و ۹ هزار و ۷۴۳ نفر، گیلان با ۶۱ سانس و ۹ هزار و ۱۷۰ نفر، البرز با ۵۳ سانس و ۸ هزار و ۷۷۸ نفر و خوزستان با ۴۲ سانس و ۷ هزار و ۳۴۴ نفر تعلق دارد.

 

مسئول سایت عماریار ادامه داد: در میزان فروش نیز خراسان رضوی با ۹۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن استان فارس با ۶۲ میلیون ۹۴۳ هزار تومان، اصفهان با ۵۶ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان، تهران با ۵۰ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان، گیلان با ۴۵ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، البرز با ۳۷ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان و خوزستان با ۳۵ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

 

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در هفته گذشته فروش سه میلیاردی را تجربه کرد. این فیلم تاکنون در شهرهای سینمادار و بدون سینما بیش از ۴ میلیارد تومان بلیت فروشی داشته است. پیش‌بینی می‌شود در ۲ هفته باقی مانده از اکران خود استقبال نوجوانان را همچنان داشته باشد و رکوردی جدید را برای خود ثبت کند.

 

خمینی شهر اصفهان حدود ۱۷ میلیون فروش با ۳ هزار و ۴۰۰ نفر داشته است که رکورد فروش فیلم «هزارپا» در این شهر را با ۲ هزار مخاطب زده است. پیش از این در شهرستان‌هایی چون تالش، میاندوآب، مرودشت و کناران رکوردشکنی این فیلم صورت گرفته است.

 

مخاطبان می‌توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می‌شود را به صورت لحظه‌ای در سایت http://www.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.

 

همچنین علاقمندان به اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

 

به گزارش مهر، همچنین انیمیشن سینمایی «بنیامین» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی نیز توسط «عماریار» در شهرهای فاقد سینما در قالب اکران مردمی نمایش داده می شود. علاقمندان جهت ثبت درخواست برای اکران سیار این فیلم نیز می‌توانند به سایت عماریار مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید