اعزام نیروهای امدادی آتش‌نشانی تهران به مناطق آب گرفته اهواز

    کد خبر :663142
اعزام نیروهای امدادی آتش‌نشانی تهران به مناطق آب گرفته اهواز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام نیرو و تجهیزات از سازمان آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی به مناطق آب‌گرفته شهر اهواز خبر داد.

 

سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: پیرو بارش‌های اخیر در استان خوزستان‌، آبگرفتگی‌هایی در برخی از این مناطق به ویژه شهر اهواز ایجاد شد. علیرغم این که از لحظات اولیه تمام نیروهای امدادی اقدامات خود را در زمینه رفع این آب‌گرفتی‌ها آغاز کردند اما ظاهرا حجم آب زیادتر از این بوده که طی دو یا سه روز امدادرسانی به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به دستور شهردار تهران به معاونت خدمات شهری برای اعزام گروهی از نیروهای آتش‌نشانی به اهواز، گفت: ۳۶نفر آتش‌نشان به همراه ۱۵دستگاه خودرو سبک و سنگین از جمله جرثقیل سبک، خودورهای نورافشان، موتور ژنراتور، خودروهای نجات، ۴۹ دستگاه از انواع پمپ‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین پایتخت را به مقصد استان خوزستان ترک خواهند کرد.

 

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، نیروهای امداد به محض رسیدن به مقصد پس از هماهنگ شدن با سایر نیروهای امدادی انجام اقدامات لازم را آغاز خواهند کرد.

 

وی در پایان این اطمینان خاطر را به شهروندان تهرانی داد که اعزام این تعداد از نیروهای آتش‌نشانی تهران به استان خوزستان تاثیری در فرآیند امدادرسانی در حوادث تهران را نخواهد داشت و سایر نیروهای آتش‌نشانی تهران مثل همیشه تمام توان و تلاش خود را برای امدادرسانی به کار خواهند گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید