تازه‌های شبکه دو در زمستان۹۸

    کد خبر :662282
تازه‌های شبکه دو در زمستان۹۸

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما درباره سریال‌ها و برنامه‌های جدید این شبکه و همچنین سرنوشت برندهای مطرحی همچون عموپورنگ و کلاه قرمزی، توضیحاتی ارائه کرد.

 

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما در حاشیه نشست خبری «هزار راه نرفته» درباره برنامه‌ها و تولیدات جدید شبکه دو سخن گفت و در پاسخ به خبرنگار مهر درباره سریال نوروزی و رمضانی این شبکه نیز بیان کرد: سریال «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی برای نوروز ۹۹ در حال تولید است که امیدواریم مطابق ذائقه مخاطب باشد. همچنین سریال حامد عنقا یکی از این گزینه‌های ماه مبارک رمضان ۹۹ است.

 

جلوه همچنین به پخش سریال «از سرنوشت» اشاره و عنوان کرد: بعد از مجموعه «حکایت‌های کمال» که این شب‌ها در پایان پخش قرار دارد، از هفته آینده سریال «از سرنوشت» روی آنتن می‌رود. سریال «از سرنوشت» در سه فصل ساخته می‌شود که دو فصل آن امسال و فصل سوم در بهار سال آینده روی آنتن می‌رود. همچنین سریال «بوم و بانو» در حوزه تاریخ معاصر، «بیگانه‌ای با من است» در ۲ فصل، «شاه‌رگ» با روایتی از رخدادهای سال ۶۰ از دیگر مجموعه‌هایی است که طی یک سال آینده تولید و پخش می‌شود.

 

تولد مسابقه‌های جدید در سیما

 

وی به چند مسابقه در شبکه اشاره و بیان کرد: مسابقه «ایرانیش» این روزها در مرحله تولید است و تیزرهای آن نیز از شبکه در حال پخش است. این مسابقه کار متفاوت و جذابی خواهد بود که محور آن خانوادگی است اما با مسابقه‌های پیشین متفاوت است.

 

مدیر شبکه دو اضافه کرد: مسابقه دیگری با نام «محاکات» داریم که مسابقه‌ای برای حکایت‌های زندگی واقعی مردم است و شرکت‌کنندگان مردمانی هستند که زندگیشان را روایت می‌کنند و توسط داوران این روایت‌ها سنجیده می‌شود. ما این برنامه‌ها را پیگیری کردیم تا در انتهای سال و نوروز ۹۹ پخش شود و در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.

 

عمو پورنگ با برند خود می‌آید

 

وی با اشاره به تولید برنامه‌ای توسط تیم عموپورنگ عنوان کرد: بعد از تولید مجموعه سه فصلی «محله گل و بلبل» که کار بسیار وسیع و گسترده‌ای بود و بیش از ۲۵۰ قسمت سریال نمایشی ادامه داشت، در مجموعه جدیدی که قرار است با محوریت عمو پورنگ به تولید برسد ترکیبی از نمایش داستانی و اجراهای نمایشی را می‌بینیم که این هم کار عظیمی است و در حال تولید است. این مجموعه بنا بود برای اسفندماه و نوروز به پخش برسد و سپس پخش آن از شبکه دو ادامه یابد.

 

جعفری‌جلوه با اشاره به یک مسابقه دیگر در شبکه دو گفت: مسابقه «جاذبه» با نام جدید «چهار چهار دو» رقابتی دو گروهی است و تا حدی به مستندسازی از پهنه وسیع ایران اتکا دارد و هر یک از شرکت‌کنندگان خطه‌ای از کشور را در رقابت با یکدیگر معرفی می‌کنند.

 

پروژه بزرگ «شبکه کوچک» در شبکه دو

 

مدیر شبکه دو با اشاره به تولید برنامه‌ای در همکاری با مرکز صبا تصریح کرد: پروژه مشترکی با نام «شبکه کوچک» داریم که ترکیبی از کار زنده، انیمیشن و عروسک است که تا به حال این ترکیب سه‌گانه را نداشته‌ایم و اکنون این پروژه یکی از کارهای وسیع مرکز صبا است که به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود. این پروژه با همت مسعود صفوی که از او مجموعه‌های مختلفی از جمله «شکرستان» را به خاطر داریم به تولید خواهد رسید.

 

وی درباره برنامه شب یلدا نیز اظهار کرد: احسان ارغوانی و مهدی بابایی که سال گذشته نیز تولید ویژه برنامه شب یلدا و نوروز امسال ویژه برنامه نوروزی را بر عهده داشتند، در تدارک برنامه یلدای امسال هستند. این دو تهیه‌کننده در تدارک یک سه گانه از شب جمعه تا شب یکشنبه هستند و ان‌شاالله از بهترین مجریان هم برای برنامه بهره گیری خواهد شد.

 

مدیر شبکه دو سیما در پایان درباره تولید و پخش «کلاه قرمزی» عنوان کرد: امیدواریم به وقتش اخبار قطعی درباره «کلاه قرمزی» را برای مردمی که صاحب همه برنامه‌ها هستند، اعلام کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید