دبی میزبان مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر در سال 2022 شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
    کد خبر :661404

دبی در امارات متحده عربی به عنوان میزبان مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر در سال 2022 انتخاب شد.

 

به نقل از insidethegames، مسابقات جهانی بسکتبال ویلچر هر 4 سال یک‌بار برگزار می‌شود که فدراسیون بین‌المللی این رشته (IWBF) شهر دبی در امارات متحده عربی را به عنوان میزبان این رقابت‌ها در سال 2022 انتخاب کرد. شهر هامبورگ در سال 2018 میزبان آخرین دوره برگزار شده این رویداد بود.

 

این شهر در جلسه شورای بین‌المللی بسکتبال ویلچر (IWBF) در پاتایا به عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب شد. اوتاوا در کانادا نیز برای میزبانی این رویداد نامزد شده بود، اما IWBF اعلام کرد دبی پیشنهاد بسیار بهتری ارائه داده است.

 

رقابت‌های سال 2022 اولین دوره مسابقات جهانی بسکتبال ویلچر است که به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس،اولف مهرنس، رئیس IWBF گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در غرب آسیا نقطه عطفی برای ورزش ما خواهد بود و برای ادامه رشد این رشته در منطقه آسیا و اقیانوسیه بسیار مهم است. اطمینان کامل داریم که دبی از انتظارات ما فراتر خواهد رفت و یک رویداد عالی و یک جشن زیبا از ورزش پارالمپیک را میزبانی می‌کند.

 

وی افزود: این تصمیم برای شورای اجرایی IWBF بسیار دشوار بود چراکه کانادا و امارات هر دو گزینه‌های میزبانی بسیار کامل و مهیجی را ارائه دادند؛ می‌خواهم صمیمانه از هر دوی آنها بخاطر زحمت و تلاشی که در این مسیر داشتند، تشکر کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید