شهرداری درباره بوی نامطبوع توضیح دهد؛

ضرب‌الاجل مجلس برای رفع آلودگی هوا

    کد خبر :661299
ضرب‌الاجل مجلس برای رفع آلودگی هوا

گروه اجتماعی بازتاب: رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع آلودگی هوا و انتشار بوی نامطبوع درتهران خبر داد.

 

محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم آلودگی در شهر تهران گفت: شهرداری، سازمان محیط زیست و استانداری باید در خصوص چرایی تداوم آلودگی هوا پاسخگو باشند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمار مرگ و میرها در روزهای آلوده بر ضرورت بررسی این معضل تاکید دارد، افزود: تداوم روزهای آلوده در تهران نشان از ناکارآمدی دستگاه‌های مسئول دارد.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مشخص نشدن علت بوی نامطبوع تهران، تصریح کرد: متاسفانه درروزهای اخیر آلودگی هوا و بوی نامطبوع شرایط نامساعدی را برای مردم ایجاد کرده است.

 

وی از ورود کمیسیون عمران مجلس به موضوع آلودگی هوا و بوی نامطبوع تهران خبر داد و گفت: مسئولان مربوطه از شهرداری، محیط زیست و استداری با حضور در کمیسیون عمران نتیجه فعالیت‌های انجام شده برای این دو معضل پایتخت را ارایه می‌دهند.

 

رضایی یادآور شد: شهرداری باید گزارشی از نتیجه اجرای طرح کاهش آلودگی هوا نیز به مجلس ارایه کنند تا در خصوص ادامه این طرح یا لغو آن تصمیم گیری نهایی شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مونا ارشادي گفت:

    نامطبوع درسته بيسوادا نه نامتبوع!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید