در کنسرت تهران انجام گرفت؛

هدیه علیرضا طلیسچی برای هواداران به پاس سال ها وفاداری

    کد خبر :661226
هدیه علیرضا طلیسچی برای هواداران به پاس سال ها وفاداری

علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت تهران خود، هدایایی را به هوادارانش به پاس سال‌ها وفاداری تقدیم کرد.

 

روابط عمومی موسسه «نوای سپند»، کنسرت علیرضا طلیسچی، ۲۴ آذرماه سال جاری در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که این خواننده یک جعبه کادویی حاوی یک فلش به هوادارانش که سال‌ها در کنار او حضور داشتند اهدا کرد .

 

در این فلش قطعه‌ای مخصوص هوادارانش قرار داشت که صرفا برای طرفدارانش ساخته شده است و به گفته سازندگانش قراری بر پخش سراسری آن نیست.

 

آخرین کنسرت پاییزی طلیسچی در سال ۹۸ شب گذشته با استقبال مخاطبان این خواننده، آهنگساز و ترانه سرا به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به تهیه کنندگی مهدی اسفندیار طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

کنسرت این خواننده با اجرای قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و وی در ادامه قطعات «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «قرار نبود»، «ای دل خودم» و «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه»، «بام نبود کسی» و «سختگیر» را اجرا کرد.

 

طلسیچی در اجرای شب گذشته خود، بعد از مدت‌ها قطعه «دقیقه هام» را اجرا کرد که مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت و در ادامه قطعه «عزیزی» شنیدنی شد. قطعات «سختگیر»، «دیوونه دوست داشتنی» و «آخرش قشنگه» در پایان این کنسرت به درخواست تماشاگران مجددا به اجرا درآمدند.

 

آرتین زمانی (کیبورد)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، محمد عارف (گیتار)، علی شقاقی (بیس)، کامیار عبدی (درامز)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیربهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

 

به گزارش مهر ،بهاره رهنما، حامد برادران، ایمان ابراهیمی و مسعود صابری از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید