سناریوی تکراری فروش اینترنتی خوردو، بازهم سایت قطع شد!

    کد خبر :65953

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو که از امروز فروش پژو ۲۰۷ را آغاز کرده بود، از دسترس خارج شد.

به گزاش «نود اقتصادی» ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران‌خودرو می‌رساند، شرایط فروش ویژه نقدی 207i اتوماتیک جدید، از روز یکشنبه 96/05/08 تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد.

جملات بالا فراخوان رسمی شرکت ایران خودرو برای فروش اینترنتی پژو 207i اتوماتیک بود که قرار بود از ساعت 10 صبح امروز  آغاز شود  و در حالی که طبق اعلام قبلی کمتر از یک ساعت از فروش آغاز نشده بود سایت فروش اینترنتی از دسترس خارج شد.

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو از دسترس خارج شد/ فروش نقدی  پژو 207 در هاله ای از ابهام

 

 

 

 

 

 

 

 

این بار چندمی است که پیش فروش های اینترنتی فروش محصولات این شرکت با مشکل مواجه می شود و در ماه گذشته نیز پیش فروش پژو 2008 با مشکل مواجه شده بود و سایت از دسترس خارج شده بود.

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو از دسترس خارج شد/ فروش نقدی  پژو 207 در هاله ای از ابهام

با توجه به بازارسیاهی که پس از پیش فروش ها با قیمت های کاذب در فضای مجازی به راه می افتد و سود زیادی را نصیب سودجویان می کند، به نظر می رسد که مکانیزم فروش و پیش فروش اینترنتی خودرو در ایران باید با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد .

گفتنی است که فروش اینترتی برخی دیگر از محصولات ایران خودرو نظیر پژو 405، پژو 206،رانا، دنا، سمند سورن و LX با بازپرداخت 12 تا 24 ماهه از امروز آغاز شود که با از دسترس خارج شدن سایت فروش باید دید که اقدام شرکت ایران خودرو در این خصوص چیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید