مدارس ساوه و قم تعطیل شد

    کد خبر :660960
مدارس ساوه و قم تعطیل شد

کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه و کلیه مدارس در استان قم فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

 

فرماندار ساوه گفت: کلیه مدارس و دانشگاههای ساوه فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

 

علی میرزایی اظهار کرد: به دلیل پایداری آلودگی هوا، مدارس شهرستان ساوه در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهری و روستائی در شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

 

وی با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی هوای شهر ساوه بیان کرد: پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها برای تمامی گروه‌ها در شهرستان ساوه در شرایط ناسالم است و توصیه می‌شود که گروههای حساس از تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

 

فرماندار ساوه گفت: طبق اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوا در عصر امروز شاخص کیفیت هوا در ساوه از حد نرمال فراتر رفته است و هوای شهر ناسالم گزارش شده است.

 

وی بیان کرد: کلیه ادارات شهرستان ساوه بجز دستگاههای خدمات رسان نیز با یک ساعت و نیم تاخیر کار روزانه خود را آغاز خواهند کرد.

 

با توجه به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و موافقت استاندار قم تمامی پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهر قم در دوره‌های مختلف تحصیلی و در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

 

لازم به ذکر است: دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های قم فردا تعطیل نیست.

 

همه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس شهر قم و همچنین بخش‌های سلفچگان و مرکزی امروز یکشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید