گله مندی هاشمی از عملکرد مدیریت بحران شهرداری در موضوع انتشار بو

    کد خبر :660613
گله مندی هاشمی از عملکرد مدیریت بحران شهرداری در موضوع انتشار بو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جریان انتشار بوی نامطبوع در تهران از تشکیلات مدیریت بحران شهرداری گله مندی داریم زیرا عملکردشان مطلوب نبود.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه شما جلسه ای با آقای جهانگیری داشتید چه نتایجی داشت .

 

وی افزود: این جلسه بعد از هیات دولت برگزار شد تا همه اعضای مهم حضور داشته باشند. تمام افرادی که تاثیر گذار بودند در جلسه حضور داشتند تا تصمیماتی اتخاذ شود که به اجرا شدن نزدیکتر باشد.

 

محسن هاشمی گفت: خواسته ما مطرح شد و مشخصا می خواستیم تا مصوبات درخصوص حمل و نقل عمومی به اجرا گذاشته شود البته ما تنگناها را می دانیم اما قرار شد بخشی از این مصوبه مورد اجرا قرار گیرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ۳ هزار اتوبوس برای تهران و سه هزار تا برای سایر کلانشهرها نیاز است که قرار شد اجرایی شود.

 

وی ادامه داد: در این جلسه تنگناهای بار دیگر مطرح شد اما خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد و اعضای آن جلسه همگی راضی بودند.

 

محسن هاشمی با اشاره به این مطلب که این جلسه به یک صورت جلسه باید تبدیل می شد که من هنوز متن آن صورتجلسه را ندیده ام گفت: همانطور که می دانید این جلسات همیشه خوب است اما اینکه چه چیزی در صورتجلسه مکتوب می شود مهم است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای ساخت اتوبوس ما ۹ ماه زمان نیاز داریم و اگر خوب عمل کنیم حتما به سال آینده همین ایام خواهد رسید و شاهد ورود اتوبوس های جدید خواهیم بود.

 

وی در پاسخ به این موضوع که مردم امروز در متروها در تنگنا هستند گفت: مترو شبکه وسیعی است البته ازدحام در مرکز شهر داریم و از ۲۰۰ کیلومتر متروی تهران تنها ۲۰ کیلومتر دارای ازدحام است و بیشتر این ازدحام هم در ایستگاه های تقاطعی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته ما باید تعداد واگنها را بیشتر کنیم و از طرفی هم مردم باید قوانین مربوط به ورود و خروج به قطار را رعایت کنند و اگر این موضوع رعایت شود زمان مسافرگیری کاهش پیدا میکند و سرفاصله قطارها هم کم می شود.

 

محسن هاشمی تصریح کرد: کارخانجات واگن سازی امروز با ظرفیت بیست درصدی کار میکنند در حالی که رهبری به افزایش تولید داخلی اصرار داشته اند و باید فکری به حال این موضوع شود.

 

وی گفت: بحث حمل و نقل عمومی در کشور ما خیلی جدی گرفته نشده است سیستم مترو یک سیستم بهم پیوسته است و اگر جایی یک مشکلی رخ بدهد این به کل سیستم وارد می شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که شما در سخنانتان در جلسه امروز شورای شهر گفتید که برای پورسیدآقایی در سمت جدید آرزوی موفقیت دارید آیا ایشان به سمتی منصوب شده است گفت: مسؤولین ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی بی کار نمی مانند و حتما در جای دیگری منصوب می شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند پورسید آقایی مجبور به استعقا شده است گفت: من اطلاع کافی از اینکه چرا پورسید آقایی استعفا داده ندارم اما بهتر است حاشیه سازی نکنیم.

 

محسن هاشمی همچنین درخصوص رفتن سنندجی از اتوبوسرانی گفت: سنندجی از دو هفته پیش صحبتهایی برای رفتنش شده بود و گفته می شد که قرار است آقای قنادان به این سازمان برود اما مدیران شهری معتقد بودند باید قنادان سرجایش بماند و یک فردی از داخل خود اتوبوسرانی انتخاب شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد سرانجام این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت و آقای ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شده و قنادان هم در سمت خود مانده اند.

 

وی درخصوص اینکه سرانجام بوی نامطبوع در تهران چه شد گفت: ما گله داریم از تشکیلات مدیریت بحران شهرداری تهران زیرا لازم بود یک جلسه ویژه ای برگزار می‌شد.

 

محسن هاشمی گفت: بحران نباید حتما منجر به کشته شدن افراد بشود تا تشکیل جلسه بدهند بلکه باید برای همین موضوع یک جلسه ای تشکیل می دادند.

 

وی درخصوص اینکه در شهرداری گفته می شود که پولی برای خرید تجهیزات مورد نظر در خصوص بوی نامطبوع وجود ندارد گفت: باید اولا بررسی ها انجام شود ببینیم منبع این بو کجاست.

 

به گزارش فارس،رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این خصوص اولا باید منشأ بو معلوم شود و سپس درخصوص‌تجهیزات و بودجه صحبت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید