قابلیت‌های جدید فیلم‌برداری گوشی‌های سامسونگ فاش شد

    کد خبر :660581

به‌تازگی جزئیاتی از رابط کاربری جدید سامسونگ منتشر شده است که ظاهرا قابلیت‌های جدیدی در بخش عکاسی و فیلم‌برداری ارائه خواهد داد.

 

باتوجه‌به اینکه اکثر دوربین‌های گوشی‌های هوشمند از قابلیت عکاسی با کیفیت خوب تا عالی برخوردار هستند، نبرد بعدی درزمینه‌ی ویدئو و فیلم‌برداری خواهد بود. اعضای خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و گلکسی نوت ۱۰، از قابلیت فیلم‌برداری باکیفیتی بهره برده‌اند و سامسونگ قصد دارد این روند را تا سال ۲۰۲۰ ادامه دهد.

 

براساس کدهای فاش‌شده از سامسونگ، ظاهرا این شرکت کره‌ای قصد دارد در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی رابط کاربری خود، حالت Pro Video را درکنار دیگر قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری دراختیار کاربران قرار دهد. این حالت به کاربران امکان می‌دهد به‌طور دستی نوردهی، سرعت شاتر، ISO و… را تنظیم کنند.

 

سامسونگ همچنین به‌احتمال زیاد فیلترهای جدیدی در گلکسی اس ۱۱ ارائه خواهد کرد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به Side Light ،Artify ،Vintage و Mono اشاره کرد. البته ممکن است کره‌ای‌ها این ویژگی‌ها را در به‌روزرسانی‌هایی در نوت ۱۰ و گلکسی اس 10 نیز دراختیار کاربران قرار دهند.

 

براساس شنیده‌ها، احتمالا سامسونگ گلکسی اس ۱۱ را درست قبل از كنگره‌ی جهانی موبایل در فوریه‌ی ۲۰۲۰ رونمایی خواهد كرد. البته تا وقتی این به‌روزرسانی‌ها و این گوشی هوشمند جدید عرضه نشود، نمی‌توان به‌طور قطعی انتظار این قابلیت‌های جدید را داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید