گوگل به کاربران اندرویدی مژده داد

    کد خبر :660534

گوگل سرویس جدیدی را تحت عنوان RCS برای گوشی‌های اندرویدی در آمریکا عرضه کرده که جایگزین سرویس مخابراتی پیامک یا SMS خواهد شد.

 

گوگل به تازگی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی در ایالات متحده آمریکا امکان جدیدی را فراهم کرده است که جایگزین سرویس مخابراتی پیامک یا SMS خواهد بود و به آنها اجازه می دهد به تمامی کاربران اندرویدی دیگر به راحتی پیام دهند و به قابلیت‌های دیگری همچون خواندن پیام، نماد در حال تایپ و پشتیبانی از ارسال تصویر و مکالمات گروهی مجهز خواهد بود.

 

در واقع این امکان همچون پیام رسان iMessage در گوشی های آیفون است که به کاربران و دارندگان این دستگاهها اجازه می‌دهد که به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند و پیام‌های کوتاه همانند SMS برای هم ارسال کنند.

 

این اپلیکیشن که RCS یا Rich Communication Services نام دارد، در ماه گذشته از سوی گوگل به روزرسانی شد و به عنوان جایگزینی برای سرویس های پیامکی قبلی یا SMS معرفی شد تا کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز بتوانند با استفاده از اینترنت وای فای با دیگر کاربران و مخاطبان خود به مکالمه بپردازند.

 

البته این قابلیت هم اکنون تنها برای کاربران آمریکایی فعال و قابل استفاده است و سایر کاربران در کشورهای دیگر باید منتظر افزوده شدن این قابلیت در ماه‌های آینده باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید