سفره خانه سنتی متخلف در مرکز پایتخت پلمب شد

  • حوادث
  • شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹
    کد خبر :660226
سفره خانه سنتی متخلف در مرکز پایتخت پلمب شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از دستگیری ۴ متصدی سفره خانه‌ای سنتی در مرکز تهران خبر داد و گفت: متهمان سفرخانه سنتی را به پاتوق مجرمان تبدیل کرده بودند که با صدور قرار یک میلیاردی روانه زندان شدند.

 

سرهنگ‌نادر مرادی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی در سطح شهر تهران اجرا شد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، اواخر هفته گذشته به تعدادی سفره خانه سنتی و قهوه خانه مراجعه و از واحد‌های صنفی بازدید کردند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در طرح نظارتی به یک واحد صنفی سفرخانه سنتی در حوالی سهرودی مشکوک شدند، بیان کرد: بررسی موضوع در دستور کار تیم اعزامی قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متصدیان سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی سفرخانه، این محل را به پاتوق مجرمان تبدیل کرده‌اند که پس از بررسی‌های تکمیلی با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

 

مرادی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ تن از متصدیان این سفره خانه دستگیر شدند؛ گفت: هر ۴ متهم پس از تحقیقات تگمیلی با قرار یک میلیاردی روانه زندان شدند.

 

به گزارش میزان، وی در خصوص اهداف طرح نظارتی بر واحد‌های صنفی، عنوان کرد: ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید