رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبرداد

کشف ۶۶ کیلو حشیش و تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ

  • حوادث
  • جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳
    کد خبر :659550
کشف ۶۶ کیلو حشیش و تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۳۴ کیلو حشیش و ۳۲ کیلو تریاک خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر، گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که فردی با نام سامان با همکاری یکی از همدستانش در خرید و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و متهم اصلی پرونده با مسافرت به استانهای شرقی کشور قصد دارد مقداری مواد مخدر خریداری و به مخفیگاه همدستش در استان البرز انتقال دهد تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران منتقل و آنها را بفروشد.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: با رصد های پلیسی، خودروی متهم تحت کنترل در آمد و در نهایت محموله مواد مخدر وارد استان البرز شد و در مخفیگاه همدست متهم تخلیه و پنهان گشت.

 

بخشنده با اشاره به اینکه با گرفتن یک تیم کمکی از پلیس استان البرز، عملیات دستگیری متهمان آغازشد، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی از محل دپوی مواد مخدر ادامه داشت تا اینکه تیم اعزامی با همکاری پلیس استان البرز، موفق شدند در چهاردهم آذرماه همدست متهم اصلی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از آن محل مقدار ۳۴ کیلو حشیش و ۳۲ تریاک کشف کنند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در شاخه ای دیگر از عملیات پلیسی، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

 

وی با اشاره به اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پلیسی، در پایان خاطر نشان کرد: هر دو متهم برای رسیدگی تخصصی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید