مولاوردی: در کابینه دولت دوازدهم حضور خواهم داشت/ خداحافظی با معاونت امور زنان ریاست

    کد خبر :65890

معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بدون شک با توجه به صحبت‌های مطرح شده در کابینه دولت دوازدهم حضور خواهم داشت، اما دیگر قرار نیست در معاونت امور زنان حاضر شوم و با این معاونت خداحافظی خواهم کرد.
شهین دخت مولاوردی در نود و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور درجمع خبرنگاران گفت: برنامه ملی کاهش طلاق یکی ازموضوعات مهم شورای اجتماعی کشور به حساب می آید که درجلسات گذشته این شورا نیز به این موضوع پرداخته شده است.

وی افزود: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ملی کاهش طلاق را پیگیری کرده و موضوعات از سوی این دبیرخانه به اطلاع اعضای شورای عالی اجتماعی رسانده می شود.

معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با تأکید براهمیت مقوله اعتیاد و کاهش اعتیاد در سراسر کشور تصریح کرد: موضوع اعتیاد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیری شده و در رابطه با کاهش و کنترل اعتیاد این ستاد پیگیری های لازم را دارد.

مولاوردی در رابطه با آخرین وضعیت برنامه جامع بازآفرینی و سکونتگاه های غیر رسمی خاطر نشان کرد: یکی از مباحث مورد توجه اعضای حاضر در شورای اجتماعی بحث بازآفرینی سکونت گاه های غیر رسمی است واعضا توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا در کابینه دولت دوازدهم حضورخواهید داشت یا خیر؟ گفت: تاکنون برای قبول یک سمت در دولت دوازدهم صحبت هایی با من شده، اما دیگر در سمت معاونت امور زنان و خانواده حضور نخواهم داشت.

وی تاکید کرد: باید تا زمان اعلام رسمی کابینه از سوی ریاست جمهوری منتظر بمانیم، اما قطعاً من در دولت خواهم ماند.
منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید