ممانعت بوکسورهای روس از حضور در المپیک توکیو

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۹:۴۵
    کد خبر :658872

دبیر فدراسیون بوکس روسیه اعلام کرد در صورتی که محرومیت علیه این کشور برداشته نشود، بوکسورهای روسی در المپیک توکیو شرکت نمی‌کنند.

به نقل از dailymail، بوکسورهای روسی اعلام کردند در صورتی که محرومیت روسیه برداشته نشود آنها حاضر نیستند به صورت آزاد و با پرچم المپیک در بازی‌های 2020 توکیو شرکت کنند.

 

عمر مرکلوف دبیر فدراسیون بوکس روسیه در این باره با تیم المپیک این کشور صحبت کرده و آنها به اتفاق شرایطی را که توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در خصوص دستکاری نمونه‌ها مطرح شده، رد کردند.

 

روز دوشنبه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) روسیه را از حضور در المپیک 2020 توکیو و جام جهانی 2022 قطر محروم کرد. محرومیت روسیه به خاطر نمونه‌های دستکاری شده آزمایشگاه مسکو 4 ساله خواهد بود.

 

کرملوف در این باره اظهار داشت: بوکسورها می‌گویند آنها نمی‌خواهند بدون پرچم روسیه در المپیک شرکت کنند. ما به دنبال مدال نیستیم بلکه می‌خواهیم برای کشورمان بزرگترین افتخار را به دست آوریم.

 

به گزارش فارس،دبیر فدراسیون بوکس روسیه تاکید کرد در صورتی که تحریم‌ها برداشته نشود، ورزشکاران این رشته حاضر نیستند در المپیک توکیو شرکت کنند. مسابقات جهانی در بوکس شناخته‌ شده‌تر از المپیک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید